ASTA-I TARA MEA BA!!!!!

Dragi penali din PSD,


Eu de cand eram mica am vrut sa emigrez,pentru ca asa am auzit acasa,primu' gand a fost sa plec in AMERICA,nu mi-a luat mult, cred ca de pe vremea cand ma uitam la CARTOON NETWORK!
De asta stiu si limba engleza,mama mereu ma lauda ca am invatat engleza mod natural

 Stiti voi facem parte din generatia aia,cu cheia la gat, cu jucarii putine, iar la "Cartoane" erau reclame cu jucarii "de-alea din strainatate"..... si pe care in Focsaniu meu iubit, nu prea le vedeai in comert pentru ca nu prea ajungeau. Cand am vazut prima papusa Barbie sau Polly Pocket era ceva fantasmagoric...zici ca eram hipnotizata.

De multe ori visam la America, am invatat din mers despre aceasta tara!Dar...


  In fine, vremea a trecut,eu m-am facut mai mare,m-am mutat la orasul cel mare.
Acolo am cunoscut iubirea vietii mele,un bucurestean simpatic,ca deh' toate moldovencele isi doresc bucuresteni din orasul cel mare ....

 Am intrat in viata job,casa,masa,familie,zambete,certuri,vama, mare,soare, munte  si cate un ocazional concediu afara!

Am pus la un moment dat problema emigrarii ....iar baiatul meu a zis simplu NU.


Boon acum,eu ca o floricica vesela ce sunt, nu am vrut sa renunt la visul meu de a avea o famile care este mai mare decat visul de traii in STATE.

Recent m-am si maritat cu acest baiat ....dupa care am mers in luna de miere.
Nu am putut pleca cum am fi vrut in alta tara,pentru ca regulile voastre bolsevice spun ca o fata dupa ce se marita i se taie actul de identitate, in colt.
 Foarte dragut asa rezolvam noi problemele de infractionalitatea, cu un act de identitate taiat,deci atunci sigur nu puteam face trafic de droguri pe numele  vechi, de fata ...nice! Alt vis spulberat:)))....

Sa ne intoarcem ...  luna de miere petrecuta in RO MA NI A :
  Am vazut localitati minunate precum Sarmisegetusa , Alba Iulia , Carei,Cluj , Sapanta si traditionalul WE in Vama.....

Dupa cum vedeti dupa chipurile noastre , suntem extrem de fericiti, nu numai pentru ca eram proaspat casatoriti si impreuna,nu numai pentru reusisem cel mai important lucru in viata,sa ne infiintam o familie. Ci pentru ca eram uimiti de ce vedeam in tara noastra frumoasa.

Sa revenim la zilele noastreeee....

De mult timp ne dorim sa ne luam o casa impreuna si bineinteles ca a trebuit sa asteptam dupa cine credeti? Da, ati ghicit , DUPAAA STATUUL ROMAN!Pentru ca vrem sa facem un CREDIT PRIMA CASA!
Da,doamnelor si domnilor suntem nebuni vrem sa ne facem credit in Romania!

 

 IN FRENEZIA PROTESTATARA!

Dupa ultimele zile, de protestat in PiataVictoriei ,am racit cobza dar tot am iesit sa-mi aparul dreptul fundamental! DE A ALEGE!

Pentru cei carcotasi am sa va spun, ca da ,am fost la vot ceea ce-mi confera mult mai mult dreptul de a iesii sa protestez.Pentru anumite principii..
  Initial pentru mine si sufletul meu, pentru oamenii care au murit in COLECTIV!Poate si ei ar fi vrut sa iasa cu noi dar stiti nu mai pot ,sunt ocupati acolo in cer!

SI NU IN ULTIMUL RAND pentru ca au murit oamenii la Revolutia din 89'!
 Eu aveam 2 ani jumate deci nu se punea problema sa pot iesii...

Asa ca am IESIT acum in 2017 la 30 de ani!

Sa pot portretiza mai mult visul asta de tara , va las cateva poze din arhiva personala sa vedeti si voi tara frumoasa si oameni fericiti!

Intratrea in Cetatea Apulum ALBA IULIA
                  Panorma  din Sighisora



                                  

                                                         Bisericuta din SAPNTA!
Taranii nostri iubiti
din MARAMURES
din muzeul satului
Maramuresean!












Mocanita din Viseu !!!

Cristina in Mocanita!



Dupa cum vedeti si voi , avem o tara minunata!Asa ca ....
AZI , m-am hotart :
EU NU PLEC NICAIERI! VOI TREBUIE SA PLECATI,VOI TREBUIE SA PLECATI CU COADA INTRE PICIOARE!

DE CE TREBUIE EU SA PLEC DE ACASA DE LA MINE,DIN TARA PE CARE O IUBESC?

De ce trebuie ca eu sa ma simt neputinioasa in fata sistemului vostru bolsevic?

NU PLEC, tara asta este minunata ,uitai-va si voi la fotografiile acesta .....pare asta o tara naspa?NU!

Eu vreau sa-mi cresc copilul aici cu sotul meu minunat si in tara mea minunata!ASA CA VA VREAU PLECATI PE VOI! PENALILOR....destul ne-ati chinuit suflele !

NE VREM ROMANIA INAPOI ....ati vazut de ce suntem in stare si suntem foarte multi!




 

Comentarii

nasti a spus…
Un articol superb, bravo Cristina!
Cristina a spus…
:) Este cu patos scrisa la 5 dimineata!Mersi
Unknown a spus…
Desi am cam urmat partea cealalta a visului si am plecat in USA ���� tot ma umezesc ca un rahat in ploaie cand citesc asemenea povesti si pot sa strig sa se auda de aici: oamenii astia sunt prietenii mei si in semn de solidaritate o sa port cheile de la casa si masina agatate la gat azi!! ��✌����

Postări populare