Missed me?

Pai da! N-am mai dat de mult pe-aici ,de cand n-am mai trecut eu un presedinte s-a schimbat cu cel vechi , sute de porci au fost sacrificati si nu cum ar fi vrut Uniunea Eu!O salatat Beouf a fost facuta de catre mine in 7 ore ore si un sfert (nu exagerez am fost conometrata) spre disperearea fratelui si suroarei mele ...
Un Craciun a trecut ...si cateva zile de bezmeticire fericita the old fashion way acasa la mine unde totu e mai misto!!!! Vine un An Nou care speram sa fie mai bun cu noi dar e criza ,deci nu se stie .
 Am primit o veste cam trista de la un prieten ,am legat la loc niste prietenii cu ocazia asta .... Prietenul Alexis este blond deci nu stie ce vrea!
 Fericire peste tot si toate!in Focsani lumea se distreazamai misto ca in Bucuresti ..... [momentu creator a fost intrerupt de un telefon de la un neam..tata sometimes i just wanna kill him]...Urmeaza Revelionul care o sa fie minuna.
A, da, si pentru ca mama sa nu se supere si sa am liniste am sa spun ca pe mama o iubesc mai mult decat tata ....mai stii ce probleme se mai ivesc .... Vine si croinca aia urmeaza si lista cu To DO-uri pe anul 2010....wow ce misto suna DOUAMIIZECE...:))

Comentarii

Postări populare