detalii weird

Sa vedem ,nu mai am nicio tragere de inima sa scriu ....nu mai am! Ma simt de cacat si ma simt intr-un fel falimentara am impresia catoata viata nu am invatat nimic si nici nu ma incurc eu cu progresatu' .... stau pe aceeasi depresie tampita de parca nu vreau decat sa ma hranesc din ea!

Mi-am cam dat demisia .Dar asta nu e rau ca a fost o decizie foarte buna si misto am terminat treaba si activitatea de la world travel expirience onorobil cu capu sus cu strangeri de mana si zambete din partea sefului Nottinghamez si cu propuneri de a continua colaborarea! A fost asa ca un mic circ din partea lui cert este ca este un mare alcoolist , acest mare om deafaceri a tras din sticla de PALINCA , din care mi-a pus si mie un paharel (da stiu de'un profesionism teribil sa faci asa ceva) , a tras creo 5-6 guri da de-alea sanatoase ... werid so weird ... Un porc! Pentru ce a faut frate asta ....daca isi punea si el in pahar era ceva mai eleganta treaba da asa ... vai d capu lui nu denota decat faptu ca e slab ... whatever .... a fost s-a dus nu mai conteaza!

Ziceam ca nu am invatat nimic ... uite ca am invatat ... am invatat ca viata asta de om de afaceri are si parti bune si parti proaste ... dar si ca eu tot tambalau creeat este doar o iluizie, defapt nu cred ca merita atata de mult sa iti spargi ficatu in aceasta lume a afacerilor... nu cred ca asta conteazza in viat cred ca in viata conteaza sa faci ce vrei ... sa tariesti cum vrei ... sa nu te enerveze intrebarile venite de la persoanele din jurul tau !

UN SIMPLU "ESTI OK ?" nu e menit sa te terorizeze ci emenit sa te faca sa intelegi ca persoanei repectiva ii pasa si ii e frica ca ai vreo problema :) ...
Over and out ... v-am spus ca nu mai am niciod tragere de inima sa scriu alta data continuam ideea .... dar cum nu am chef, nu am s-o fac !

Comentarii

Postări populare