Notite de seara!

Nu-mi pare rau ca m-am lasat de facultate! ....

Am revenit la mare facultate hyperion si m-am lamurit! Am reusit sa ma deprim pe tot anul, nu prea am chef de explicat de ce nu prea a mers cu psihologia pentru mine, tehnic vorbind da mi-ar fi placut sa ajut copii care nu s epot adpta la un anumit sistem! Dar teoretic nu am rabdare, sa invat atatea detalii sincer nu ma incanta!

Acum ceva vreme m-am intalnit cu 2 colegi la metrou, mii s-a cam facut dor de perioada de la PSiho!Timpu a trecut ... si a venit ziua de AZI, cand m-am intalnit cu aceiasi colegi care m-au "luat cu ei"... N-aveam chef sa ajung acasa asa ca m-am dus acolo am vazut facultatea, colegii si SURPRIZAAAA .... n-am pierdut nimic! Si nu regeret decat in mica masura faptu ca am renuntat la ea ... asta e! Poate eu nu sunt facuta sa-mi gasesc menirea printr-o facultate! Stiu ca suna cam subtire dar m-am saturta sa pierd timpul facand ce nu trebuie pentru asta am facut faculteatea de'acasa.... ca sa am o diploma de duzina care nu ma ajuta cu nimic decat sa dea frumos in fata angajatorului la CV! Toata lumea stie ca daca e sa dai ceva din tine, sa arati ce poti nu o faci pt ca ai facut ASE la Universitate sau pentru ca ai fost la olimpiada de mate-info in 99' .... NU! O faci pt ca esti tu inteligent recete inteligenta.... da in ma rog regula se aplica doar in tarile normale NU in ROMANICA!

In fine eu am ajuns la concluzia asta repede cand am vazutc a mor d efoame fara banii parintilor si incercand sa fac o facultate particulara , eu nu zic ca nu e importantsa inveti sa mergi la scoala sa citesti carti frumoase dar pentru mine o facultate facuta in RO in ziua de azi chiar si la stat fiind nu mai renteaza,chiar daca nu e o taxa de platit orice facultate decenta din care sa-ti ramana ceva e departe de casa ... E o poveste cu multe ite. si fire de despicat si nu are sens sa le desipc acu cert este ca .... maine e 1Martie , vineri implinesc 24 de ani ,am o facultate terminata fara licenta, habar nu am cu ce se haleste facultatea aia am facut'o fara sa ma atraga decat foarte putin, sunt somera dupa 21 Octombrie si m-amsaturat de cate interviuri am avut parte in ultimu timp fara nici un efect scontat!
Tablou rataului perfect ai zice , dar nu ma las sunt incpatanata si fruioasa si m-am saturat sa depind de altii .... sa ma angajeze,sa ma inteleaga,sa ma indrume ..... Sunt atat de satula incat cred ca o sa clachez cateodata dar nu ... Cristina Nastase nu e facuta sa clacheze, ar fi fost bine .... si usor asa nu merge hei dam birt cu fugitii acasa la mama ....

Comentarii

Postări populare