Intre Altex si baloane?

Mi-e frica! Mi-e frica ca poate am ales ceea ce nu trebuie.... si imi pare ca nimeni nu-mi intelege pasiunea pentru treaba cu baloanele! Vad tot ....toate argumentele pro toate argumentele contra dar mie mi-e frica ca dau cu piciorul al o sansa buna in a face ceva care-mi place!

Asa mi-e frica cateodata ca o sa clachez si o sa renunt la tot pentru ca eu am avut parte numai de magie in viata acum simt ca ma plafonez ca raman in joburi inutile prea mult si fug de asta cat pot eu de tare si totusi de ce mi-e frica nu scap..... de ce sa fac eu ce trebuie in defavoarea a lucrurilor care imi plac? De ce trebuie sa fie viata asa ?

Poate eu nu sunt facuta sa fac lucruri normale poate eu nu vreau sa fiu mediocra ... obisnuita si proasta! Poate eu nu ma sprijin in morala oamenilor in care siguranta zilei de maine devine un tel teleghidat care te face sa nu ai de ales si nu te mai lasa sa fii tu asa cum vrei!
SI DE CE simt eu ca imi traieste viata altcineva! Nu tine neaparat de persoana pe care o iubesc, nu! Vreau sa fi langa mine dar ma tem ca viata asta a mea e traita fara rost ... nu am facut nimic frumos in afara sa iubesc din tot sufletu cativa oameni, sa scriu niste versuri .... Si vreau mai mult!
Pe de alta parte la Altex e ceva sigur ... e greu cu deciziile astea :( ... o sa vad maine dimineata cum am trezesc ce o sa simt!

Comentarii

Postări populare