MAFIA :)

        As vrea sa va povestesc in aceasta seara minunata, una din intamplarile frumoase din ultimul timp! Si pentru ca sunt un "child in time" va povestesc despre un  prieteni din copilarie :)
  
          Era inca o zi normala la serviciu, eu lucrez intr-o companie care comercializeaza tabac ,trabucuri dar si accesorii pentru tigari!  Tocmai un produs pe care il avem la vanzare, bricheta ZIPPO, o legenda americana. In fine, scopul meu din seara asta, nu este sa fac reclama companiei la care lucrez sau firmei ZIPPO, dupa cum va spuneam, o zi obisnuita la lucuru, stateam cu privirea in tableta,cand, in fata mea si in fata biroului la care eram o silueta a unui domn:)! 
       
     Imbracaminte lejera o geaca , o pereche de jensi si bocanci si un fes din acela cu mot! Si o privire pe care nu stiam de unde sa o iau! 
   Il masor din cap pana in picioare apoi in stanga o doamna foarte draguta, o scurta din blanita neagra foarte eleganta si o postura deosebita!
 Se uita la mine si imi spune simplu:
El:- Buna ! Am si eu o bricheta ZIPPO ,pe care o am de ceva vreme si vreau sa schimb fitilul dar nu stiu cum!Si as vrea sa stiu daca ma poti ajuta!
Eu: Sigur! Am si pietre si fitil ,pietre pentru brichete! Pietrele ti le pot schimba ,filtrul nu stiu sigur cum se schimba dar o sa vedem impreuna!

Merg la vitrina o deschid, iau ce-mi trebuie, dupa care ma intorc la birou :) ma uit la persoana din fata mea si realizez ca este UZZY de la BUG MAFIA!:) 

Eu: Are you who I think you are ?(Da am avut un moment de inspiratie draguta)  Intreb in timp ce incercam sa deschid ambalajul fitilului!

El :Nu stiu, cine crezi ca sunt?
Eu: Un prieten din copilarie!- Am spus eu in timp ce am aruncat un ochi catre doamna eleganta, voiam sa-i vad reactia, nu cumva sa deranjez!

El : Serios?

   Dupa care am incercat sa ii schimb fitilul brichetei, bineinteles ca am reusit cu toate ca realizand de persoana din fata mea, cred ca m-am cam panicat! Chiar am scos o bricheta defecta din care am scos fitilul sa-i  demonstrez si pe viu cum ar trebuii sa faca toata treaba cu fitilul! In timp ce, domnul respectiv, insista sa nu o stric!

     A fost o coversatie foarte lejera si relaxata era ca si cum vorbeam cu prieten vechi :).... A fost foarte ok! Si tocmai pentru ca nu am vrut sa fiu nepoliticoasa, i-am spus doamne:
Eu: Sa nu intelegeti gresit doamna,cand zic ca este un prieten din copilarie dar exact asa simt!
Ea, aproba cu un zambet larg cum ca nu o deranjeaza! Nu stiu exact cine era dar am vrut sa nu fie o situatie neplacuta, pentru dansa!

El: Dar chiar ai vorbit serios, ne stim ?
Eu: Nu , nu ne stim , but it fucking feels like that!

El, zambeste si plateste produsele , ii dau restul si spun:
EU : Si  sa fiu o groupie pana la sfarsit:) , da-mi te rog si mie un autorgraf! 
 PENTRU IONUT FRATELE MEU!

Ii intind o coala A4 si un pix , iar el se uita la mine apoi la coala goala si scrie: Pentru IONUT UZZI ...B.U.G. M  
A fost un moment care sincer a razbunat toate visele din copilarie!
       Nu stiu cum a fost perioada anilor 1999-2000 pentru voi dar pentru mine si fratele meu a fost magic!
In general am avut gusturi muzicale foarte bine educate de acasa , foarte rar acceptand alte genuri de muzica in afara de rock!
DAR MAFIA ...ah a fost MAFIA!

Stiu ca ei nu prea iubesc "Rapperii de Vama Veche".....   Toata generatia mea si a lui frate-miu a fost marcata de rimele si versurile lor si am refulat pur si simplu in muzica lor! 
Am facut-o pur si simplu pentru mine , copila de 14-15 ani care asculta hip-hop invatat de catre fratele meu mai mare,IONUT!
    Ma bucur foarte mult si chiar sunt uimita de curajul meu de om mare de 30 de ani(aproape),de  curajul si indrazneala pentru a face asta .
Oamenii in general sunt claditi din bucatie de viata , pe care ii defineste mai mult sau mai putin!

    Dar partea asta a vietii din adolescenta cu versuri ritmate de hip-hop (cateodata) a fost magica. 
Mai ales vara aia minunata cand ascultam , O ALTA ZI. Ieseam afara in caldura aia magica si ma simteam exact ca in piesa :)!


     Intamplarea s-a terminat astfel, UZZI , imi intinde autograful pentru Ionut,iar eu ii intind mana si zic:
Eu : Eu sunt Cristina!Si ii intind mana...
El : ALIN ...imi pare bine! -Si imi strange mana in timp ce se uita cu un zambet ciudat cu un aer nonsalant!
Dupa asta , au iesit amandoi , UZZI si doamna eleganta. Zambind ....:)
Pot sa povestec cu mandrie copiilor mei, cand o sa ii am , cand o sa le spun ca am facut cunostina CU Alin de la MAFIA!

    As vrea sa ii multumesc Domnului ALIN ... pe aceasta cale! Pentru ca a implinit visul ,copilei de 15 ani de acum ceva ani :).....dar mai ales pentru tot ce ne-a oferit prin MAFIA!


RESPECT... UZZI!





 

Comentarii

Postări populare