Frunzulita iarba deasa, Mona mea este mireasa!


                              Frunzulita iaraba deasa,Mona mea este mireasa                                                                                   


Se pare ca odata cu casatoria Monicai,sora mea de 24 de ani si 5 luni ,maturizarea a ajuns si-n ogradata noastra!
 O, Doamne, de as putea da timpul inapoi cand era mica si avea sase ani sase luni! Si avea tricicleta verde si nu avea dinti toti in fata !
Si acum este mare si frumoasa ,doamnelor si domnilor si are un sot minunat! Stiu ca nu am pierdut o sora am castigat un frate ....dar ea tot sora mea mai mica ramane!

Dar sunt mega fericita, pt ca Mircea are multa grija de ea! Mircea daca citesti asta sa stii ca esti singura persoana care a meritat-o pe sora-mea si sa stii ca sunt fascinata de modul cum s-a dezvoltata relativa voastra! Sper sa fiti fericiti tare de tot si sa aveti inimoarele aprate de Dumnezeu si sa fiti buni unul cu altul, sa ascultati muzica buna si sa traiti 1000 de ani! CASA DE PIATRA DOMNUL SI DOAMNA STANCIU!

                  

Comentarii

Postări populare