SEC










Fii Cosmos
Mi-ai zis intr-o zi sa ma las lejer pe spate ca
Tu ma tii
Sa am incredere in tine
Mai stii
Problemele cromozomiale sunt cele mai comune......
Si eu am avut
Cand m-am lasat pe spate, dar tu nu m-ai tinut
Si eu am cazut
Si eu am cazut


Problemele cromozomiale sunt cele mai comune, iar aceste probleme nu au o cauză anume.


Am cazut printre miile de stele
Te-am cautat nopti intregi printre ele
In tot Cosmosul meu
Tu erai un fel de Dumnezeu

 Pentru a se dezvolta corespunzător fătul are nevoie de 23 de cromozomi de la mamă și 23 de la tată. Anomaliile pot împiedica fătul din a se dezvolta normal. 

Si eu m-am deschis
Dar tu mi-ai ras in fata, m-ai calcat, m-ai ucis
Si eu am plans
Da, eu am plans

La vârsta de 30 de ani, spre exemplu, riscul este de 20%. La 42 de ani, riscul crește la 50%.......

Si acum s-a ales doar praful de ele
S-a depus pe buzele mele
In tot Cosmosul meu
N-ai gasit nimic pe gustul tau

Un avort spontan este o experiență grea pentru orice femeie care își dorește un copil. Pierderea unei sarcini este tragică indiferent de vârsta sarcinii. Cele care trec prin asta trebuie să-și acorde timpul necesar, în care să-și permită să plângă, să se descarce

Comentarii

Postări populare