Postare nepublicata din 18.11.2016

"Sunt fericit pentru ca"

Sunt fericit pentru ca:" era un obicei destul de frumos! Eu zic ca trebuie revitalizat, asa ca incep IAR:)! Sunt fericta pentru:
 Pentru viata mea frumoasa!Pentru job-ul linistit! ; Pentru ca : V I C T O R!; Pentru ca m-am (mai) maturizat! Pentru ieri, pentru maine dar mai ales pentru azi! Pentru amintiri! Pentru ca exista muzica buna!; Pentru ca e weekend! Pentru ca am curaj! Pentru CA POT! Pentru ca oamenii sunt frumosi! Pentru ca totul s-a schimbat dar totusi e la fel! Si pentru inca o zi!

   Dupa o perioada foarte lunga in care Facebook mi-a ocupat mult timpul revin! De dragul lui CHILDINTIME .....Astazi vreau sa multumesc cerului pentru norocul de a fi in viata, mult timp am fost foarte afectata de povestea cu Colectiv! Recunosc ca devenit un fel de obsesie bolnavicioasa ... dar asa cum a marcat o lume intreaga si eu am fost foarte marcata!Oamenii aia or sa ne ramana in suflet toata viata si eu cred ca merita sa le onoroam memoria!

  Dar astazi nu este  vorba decat de lectiile pe care le-am invatat, si frumusetea momentului acesta! Si modul cum ne gestionam tot binele oferit! 
   Si pentru a nu lua totul de-a gata , trebuie sa fim constient de ce e bun! Si de fapt postul acesta despre asta este, despre sarbatoarea binelui!

 Multi imi zic ca sunt prea negativista dar eu zic doar putin prea realista! Nu
  cred ca daca sunt doar precauta si doar vad situatia in mod precaut cat mai aproape de realitate si de existenta sanselor reale,pot sa zic ca sunt doar prea realista!

Dar pana la urma azi, dupa cate au fost e o zi superba , dupa 16 Iulie , parca a venit asa o patura de liniste peste noi!;)

Comentarii

Postări populare