Draga mama,
Promit ca de-acum o sa fiu un copil cuminte nu o sa ma mai cert cu tine niciodata si tu niciodata n-o sa mai faci scandal... si o sa-l suni pe tata sa vina sa ma ia si sa-mi zici stai cu tac'tu deacum!

IAr eu nu o sa mai fug de acasa la unu nopatea si sa plec in oras cu stopu ....si sa opresc prima masina care imi iese in cale .... dar ma rog bine ca nu era tipu ala vre'un psihopat ...sa stii ca m-am uitat ft bine la masina cand am oprit'o ma rog norocul meu e ca era un tip dragut care mi-a zis sa fug de tot ... tipu avea un jeep ....ai vazut mama ca tot tu m-ai invatat cu narav ca pana si cu stopu fac nazuri ...
Si inca odata promit in mod solemn ca nu o sa mai stau in parc cu prietenii pana la 2-3 dimineata si apoi sa vin ca o floare pe banii tai cu taxiul inapoi acasa .... Si mai important promit sa-mi iau cheie dupa mine asta sa sa nu mai trebuiasca sa escaladez balconul fratelui meu la 4 dimineata cu un sentiment de invingator ca am reusit sa nu cad sa-mi rup gatu de la 4 metrii ...

Si da mama, stiu sunt inconstienta dar sa nu uiti ca eu o sa ma fac cuminte si nu o sa mai fac scandal....

P.s. Si tu stii mama ca eu nu sunt genu sa se imbete sa nu crezi asta... sunt chiar foarte lucida si incerc sa destainui povestea exact cum a fost .... :DDD



P.s..... da,da,da o sa scapi de mine in we plec la mare ...Da mama stiu ca de o luna de zile merg we de we la mare ....si vezi de'aia o sa fac ce mi-ai zis tu ...mi-ai zis sa las consumatu sa mai produc si eu ceva .... ei bine copilul tau cuminte o sa imbine utilu cu placutu si o sa se angajeze la mare ...nimic periculos ca doar mi-ai dat o educatie buna... iar cel mai inteligent lucuru e ca nu osa te ami vad!VAi ce trist!!

THE END

Comentarii

Postări populare