Mi-era dor de blogarit .... si trec pe-aici!
Mi-e lene sa stau sa scriu alata data, in momentu asta sunt plina de draci,am pierdut o chestie pe drum!Se spune ca ...ca trebuie sa te bucuri de calatorie si sa nu te gindesti doar la scopul ei..cel mai nasol e ca m-am concentratdoar asupra scopului!

Si ciudat este ca zicala se refera la situatii de viata in general,ei bine la mine chiar a fost vorba de un drum facut la mare!Si cel mai greu imi e sa recunosc ca niste motive neimportante si de'a dreptu ridicole m-au facut sa fac din o amintire bestiala ceva mai putin!


In fine .... am sa spun doar ca a fost ok la mare ..a fost primul drum singura primul drum cu cineva drag!Si a iesit....dar nu cum am vrut eu, cel putin nu in totalitate! Bine aici o sa ma opresc putin din auto-blamare pentru ca am fost si ajutata de situatie ft mult!

Sa fiu mai concreta sa inteleaga lumea ceva... e vorba de un baiat, probabil ca pe multi dintre voi v-am stresat cu povestea asta ...cine intelege despre ce e vorba intelege si fara sa dau eu nume ca n'am chef sa dau din casa!


In fine, am fost la mare cu el ,mi-am facut niste prieteni ma rog prieteni mult spus poate amici sau cunostinte ....In fine oamenii de treaba! Dar in gasca lor cu poantele lor cu mistourile lor cu povestile lor! Iar eu am fost un fel de leguma .... am vorbit putin pt ca am stat sa'i observ (ma rog mai mult sau mai putin)...

IAr acum stau la 4 dimineata in patu meu si scriu (am laptop na ca ma dau mare:d)si nu inteleg de ce reusesc eu sa fac prostiile pe care le fac!
Si nu inteleg cum mama ma'sii am reusit sa ajung si in situatii de genu asta!Si bineinteles ca le dau dreptate prietenilor care incearca sa ma faca sa ma schimb in bine...da asta nu inseamna ca nu ma pot enerva!

Acum mi-e frica ca am facut niste gafe prea mari si nu mai e la felIn primu rand pt mine!Si mi-am cam luat'o we asta pt ca ma asteptam la ceva care nu exista!Si bine sunt eu copil...da nu numai eu sunt si altii sunt....
Si nu cred ca doar acei altii au avut niste experinte de viata mai crude daca trebuie sa le numesc cumva!
Si da viata merita traita ....da pana la urma nu merita sa te lasi calcat pe cap doar de dragul unor aparente ale unora !

In fine excursiuta la mare a fost ceva de genu "S-avem bani noi amandoi dar sa plateasca ea." Asta e fraierii platesc ....oamenii care nu gandesc in general decat pt urmatoarele 20 de minute cum areusit sa fac eu cand am zis ca plecde nebuna la mare!

Da sunt ofticata ,da! Poate nu de mult am facut si eu misto de genu asta de situatii si probabil o sa fac mult misto si de-acum incolo iar concluzia este ca persoana de la care eu m-am asteptat la mai mult nu a reusit sa inteleaga ca pana la urma nimic nu conteaza in viata decat cateva momente pretioase de care o sa-ti aduci aminte toata viata!Si exact asta ma asteptam eu sa inteleaga nu vreay mai mult decat mi se ofera dar nici mai putin! Si aici nu ma refer decat la faptu ca eu cand descopar un om cu un suflet misto ma astept sa nu ma dezamageasca!Asta call me stupid ...eu asfa astept de la sufletele mari, sa nudezamageasca!


I'm kinda fucked up! e usor sa nu-ti pese? Bineinteles ca aici osa vina sa-mi zica ca gandesc prost si ca eu am inteles gresit ca de la inceput s-a afisat exact cum il vad eu acum!
Ideea principala e ca pana la urma o urma fina de respect mai am pt mine deci ma gandesc ca ar trebuii sa zic pas de'acum la picanterii!

Sunt copil bravo mie cred in minuni si oameni prea mult si mi'o iau in barba!Sunt un copil dezamagit de oameni care defapt sunt si ei copii dar cred ca sunt oameni mari! Punct ....

Comentarii

Postări populare