Deci cu cine am votat !!

Deci cine stie putina rusa o sa inteleaga exact cu cine am votat, sa ma ierte toti ....si securistii si comunistii imputiti ....ca ma iau de-ai lor!Si stiu ar trebuii sa-mi fie frica ca pun pe un blog public asemenea lucruri mai stii poate or sa se ia si de un neicanimeni ca mine doar pt a am sfidat pe fata partidul prea iubit!

Tot ce stiu eu ca Tatutu Ilici o sa revina la putere avandu-i pe toti papagalii din psd sub papuc !Nu prea ma pricep eu la politica and shit dar stiu atat ca multi ani am plans pe 22 Decembrie cand ma gandeam la toti oamenii de varsta mea care au murit ...am fost invatata de mica sa nu respect (asta asa doar sa am o atitudine diplomata asta pentru ca asa am invatat acasa sa nu ma cobor la nivelul lor) ...am fost invatata de mica sa nu respect stepa de oameni care sunt procmunism ....si comnunismul in sine ....am citit carti despre oamenii care au fost detinuti politici .....am uart pur si simplu gandirea unora cum ca pe vremea comnunismului era mai bine!PAi cum era mai nene mai bine? Cand nu gaseasti mancare in magazine si trebuia "te descurci" sa-ti fie bine!In fine nu am cum sa vorbesc eu despre a fost pt ca la revolutie aveam exact 3 ani si nu cred ca am dreptu sa comentez din moment ce nu am trait acea viata !

Dar totusi mi se pare grotesc faptu ca nenea Ilici o sa-si redobandeasca puterea alaturi de Prostanacul si Bombonelul sau !! Da sunt anti psd ...da sunt anti comunism ...da l-am votat pe BAse....da ma enerveaza nenea crin ca in loc sa fie un om vertical si sa ne apere pe noi prefera sa-si duca pana la capat jocul politic si sa se razbune pe BAse alinadu'secu DUSMANU !!!!

Bravos natiune .... suntem tari au murit copiii de geaba in 89' ...sa votam cretinul si satra lui de dobitoci ca o sa TRAIM SI MAI BINE!!!:)) Asta e nu ma pot abtine provin dintr-o familie de fosti butghezi care au fost jegmaniti de regimul comunist ....strabuinca mea Dumnezeu sa odihneasca a papat 12 ani de domiciliu fortat dupa ce i-au luat tot!

Bunicii mei toti liberali din tata in fiu .... care toata viata ...au injurat cate-un dobitoc gen Ceasca...Ilici etc...!


IAr eu anul asta pe 22 Dec o sa fac un lucru pe care mii l-am dorit toata viata si pe care acum pot sa-l fac pentru ca locuiesc in Buc.....O sa ma duc sa le aprind o lumanare amaritilor alora care au murit aproape ca niste prosti pentru noi la Eroilor....macar atat sa fac si eu sa-mi arat respectul fata de ei :)!
O nopate Frumoasa .....Cris!

Comentarii

Postări populare