Despre un anumit gand !!

De cate ori nu te-am alungat doar sa pot sa te primesc inapoi, in inima si ingand!
Iar tu de fiecare data cand te intorci, gresesti in mod constient mai rau si mai urat decat data trecuta si incerci din ce in ce mai mult sa profiti de marea mea slabiciune care esti tu!

Nu s-a transformat decat in durere toata marea asta de fericire ...imi amintesc ca la inceput nu-mi venea sa cred ca pot eu sa traiesc asa de intens, sa traiesc asemenea sentimente foarte faine .... Ma bucuram gustam din orice moment,sorbeam si savuram orice gand legat de tine,orice discutie orice semn...nimic nu ai inteles din tot sau doar foarte putin!

Am continuat si am insistat sa trag de visul asta frumos, cum ca o sa vina totul de la sine si chiar o sa vrei cu adevarat ce vroiam eu, anume ceva simplu si frumos !

Ceea ce ma doare cel mai tare ...e ca atunci cand eram la pamant si am cerut ajutor, nu ti-a pasat ai parut chiar deranjat! Si ai dat si tu un telefon cand ai avut chef si cand nu trebuia !

Eu nu am facut asa eu cu toate ca realizam ca esti intr-o situatie nu tocmai limita am mers inainte, si te-am ajutat aproape fara sa clipesc ...da, am ezitat, pentru ca stiam ca o sa se ajunga la situatia asta urata!

Poate au ramas niste amintiri placute legate de-o plaja in Mai ....o esarfa colorata...niste versuri scrise...o cearta avuta cu marea ..... o amintire despre capsune .... si despre niste paturi cu asternuturi straine ... si despre niste vise facute aiurea si despre un gand de o frumusete ravisanta!

Poate o sa mai fie clipe placuta caci ma cunosc prea bine, nu ma desprind asa de usor de ce imi e drag!Dar deocamdata doare , doare foarte tare stii tu e ca in piesa" In dragoste indiferenta-i cea mai grea"

Comentarii

Postări populare