Trebuie sa stii si tu !

Te-am iubit mult!Mult prea mult.... Mi-am cladit existenta din iubirea asta in ultimii 2 ani! Imi aduc aminte ca imediat dupa ce te-am cunoscut ...mi-am promis ca nu ma imiplic prea mult pentru ca stiam ca am sa sufar! Ti-am spus de vreo 2 ori pana acum ca oamenii ca mine nu pot sa aiba parte d norocu de-a fii cu persoana pe care chiar o iubesc, eu sunt un om care niciodata nu prea avut noroc!

Acum cand toate imi merg prost ... minutele se masoara in secunde , orele in minute,zilele in ore,saptamanile in ziele si asa mai departe....s-a dus tot farmecul ala al meu de om indragostit! Un om care iubeste alt om ... s-a dus sensatia cand ma trezeam ma uitam odata la ceas dimineata apoi ma mai uitam odata seara si avam impresia ca au trecut doar cateva clipite.... mai lungi!
Acum timpul este lung ... si greoi si apasator! Si totul este organizat si gandit! Nu mai am timp sa traiesc cum traiam inainte pentru ca ma prind grijile din urma!

Acum am uitat sa fiu copil pentru ca trebuie sa fiu ceea ce mi-am dorit eu mai mult OM MARE! Si cu toate astea tu inca mai vii sa imi zici ca : Mai ai de crescut! Mai ai de invatat! Ai prea multe pretentii pentru varstata si pentru cate stii sa faci!

Am ajuns sa te inteleg cand imi ziceai la 12 cand eu abia ma trezeam ... cand imi ziceai , deafapt cand ma intrebai ce fac si eu ziceam ca abia m-am trezit! Iar tu imi ziceai : Ce viata!

Am deviat iar de la subiect! Ziceam doar atat ca te-am iubit enorm de mult si tu nu m-ai inteles si chiar ti-ai batut joc! Ti-ai batut joc prin indiferenta ta si prin remarcile tale ironice!

NU ai fost ceea ce am crezut ....si daca ar fi sa trag linie "prietene" exact cum imi ziceai tu de 1 Maiul ala in Vama ...daca ar fi sa trag linie si sa concluzionez asputea spune doar ca am ales cu inima ci nu cu mintea cand am ales sa cred in tine, tot ce-as putea spune este doar ca m-ai dezamagit!

Aia mica care e defapt aia mare ... n-o sa te mai lase sa iti bagi piciaorele pana la genunchi in sufletul ei!Aia mica care iti scria tie poezii si care sacrifica niste lucruri importante doar pentru a ajunge mai apropae de tine a renuntat sa-i mai pese!

Mi-ai chinuit sufletul si te dispretuiesc pentru asta ... m-ai transformat dintr-un om visator intr-un om care nu mai are incredere exact in partea lui cea mai frumoasa in firea lui visataore!

Si cel mai rau eu ca acum nu pot sa mai zic si nu o sa mai zic niciodata ca o parte din mine te va iubii toata viata!

Comentarii

Postări populare