Uite na ca respir incontinuare ...

Sunt un om scarbit cu serviciu si o relatie! Serviciul meu e la metro Baneasa ... eu stau la Piata Rahova! calculati si voi timpii de tranzit intre punctul A si punctul B!

Imi astept iubitul sa vina la mine acasa [am un nou iubit da pe cel vechi l-am aruncat, ma ranise prea mult] acest baiat e diferit .... diiiferit dar are grija de mine si ma face sa uit de cel vechi cand sunt cu el!

Acum o sa vina cu praji' la mine... eu o sa-i dau sa manance ceva bun facut de mine...e genul ala de om de la care stii la ce sa te-astepti!Si nu stiu pentru mine e ceva nou eu stiu doar sa fiu o libertina sa fac ce-mi taie mie capul nu stiu sa fiu intr-o relatie normala in care te vezi cu iubitul zi de zi .. asta ii spuneam si mamei in tramvai acum cateva zile... Nu-mi place ca nu mai am eu libertatea mea ... nope ....e ceva nush ciudat! Poate m-am obisnuit eu singura ... sa fac planuri doar pentru mine si nu sa fac planuri in doi!

DAR cum ramane cu gandul asta, scris de mine acum ceva timp:
Cu ochii din soare neclinti
Cu inima absorbita de iubiti

Printre idei si ganduri roi
Galopezi pe instincte noi

CAuti prin viata si confunzi
Iubirea clasica in doi...

Te pacalesti,uiti de nevoi
De grijile ce curg suvoi

Lasi viata ta de-oparte pentru "voi"
PEntru'o iubire sincera si planuri in doi ...

Nu vei gasii nici mulumire
Doar o vaga nalucire

CHiar crezi ca e doar iubire
Nu vezi ca-i numai amagire

Dar dragostea se traieste in doi
Ci nu doar unul ce traieste pentru-amndoi1

Cu acest iubit s-a putut spera , cu acest iubit s-a putut planuii ... si pentru el ai putut sa-ti schimbi viata!

Ma cert singra ce amuzanta sunt , nu?Asta pe rimtmuri de Urma

buy me with a coffee


.... ce nasol suna ... asta! Dar pana la urma mesajul e exact acelas pe care-l simt eu acum ...

Instead of wastead gifts around
Instead of losing all we have
Instead of dreaming of a man you'll never have
You'd better breathe with me and feel...

Instead of planning and debating
Instead of shaping my own dreams
Instead of dreaming of a son you'll never have
You'd better breathe with me and feel...

Un mesaj din asta pentru ficatul meu scarbit de atitudinea inimii mele din ultimul timp ... la mine maruntaile trupului meu se cam intorc unu impotriva celuilalt!
Dar Victor e un copil bun ..he's good babyboy ... este diferit ... Bucurestean din Dristor ... si la fel d epierdtu probabil ca si mine!

Nu stiu ce sa mai spun doar ca .....You'd better breathe with me and feel...

Comentarii

Postări populare