Mici detalii!

Am emotii de fiecare data cand trebuie sa ajungi acasa! De fiecare data incerc sa ma stapanesc, sa nu se mai intample asa. Doar ai venuit de atatea ori acasa pana acum si este ceva obisnuit! Si cand te asteptam sa vii sa me iei de la birou la fel ... incerc asa de mult sa ma obsnuiecs cu bunatatea ta , bunatatea ta de om bland cu zambetul care mi-l oferi in fiecare dimineata cand printre genele obosite de somn, ne aruncam cate'o privire si zambim!

Zilele astea au fost minunate ... ca toate cele 102 zile de cand suntem impreuna! Adica pe bune incercati sa intelegeti si voi eu cu Victor ne-am intalnit datorita unui blind date...iar eu una chiar nu ma asteptam sa fie el atat de misto chiar am iesit cu el pentru ca aveam chef sa ma distrez si el parea un baiat bun ... si mi-a placut cum a pus problema si ca mi-a aratat respectul cuvenit din prima secunda!

E foarte posibil sa fiu obositoare pentru vorbesc numai despre el dupa ce ca scriu din ce in ce mai rar pe blogul meu drag, raman fixata pe acelas subiect!

Este 7 fara 20 :) oare cand vine iubitul meu acasa? Este magic sa ai un asemenea prieten camarad ,partener de viata ,partener de joaca ,partener de aberat de facut prostii ,de alergat, de orice....

Poate ma repet eu dar faptu ca povestesc despre Vick si despre viata mea cu el este pentru ca el chiar este viata mea de acum si DA BAI VICTORASULE noi chiar suntem o familie! Ca tot vorbeam noi aseara de asta:)...

Comentarii

Postări populare