Viata mea e un adevarat carusel... am cate ceva de povestit!Pe cuvant sunt unu din acei oameni care au ce povestii ... cand nu e, una e alta!
Chiar daca o sa vii se para ca vorbesc pe un ton grav, fara sa realizez ca sunt aproape un adult abia iesit din copilarie si c amai am multe d einvatat chiar daca unii chiar au facut mai multe decat mine si se pot numii ADULTI inainte de vreme ...

Le-am trait pe toate "you name it" ...si le-am avut pe toate! Am trecut prin multe lucruri si am trait o gramda de lucruri: povesti de dragoste , intamplari hazlii ...am facut prostii, am aberat , am complotat, am mintit, am creeat, am facut dragoste , am urat oameni, am traniti usi in nas, am inchis telefoane in nas, am indraznit,au fost in anumite conjucturi care nu mi-au priit ....am mers mai departe de fiecare data si mi-am asumat orice consecinta! Am plans ,am ras ,am tipat, am urlat si am iubit!AM cazut , am revenit in forta , am fost pe picioarele mele , m-au carat altii in carca ....

Sunt intr-o mie de feluri dar in miez sunt aceeasi ... de ce alerg , de ce inaintez ? De ce vreau sa visez, sa merg sper tinta, sa resuesc ?

Pentru ca sunt una din persoanele care stiu ca daca isi doresc destul d emult ceva ...orice pot sa obtina acel ceva!

ACEL ORICE ... ca e o cariera un job un iubit o familie o viata tihnita ... o viata plina de aventuri!

Comentarii

Postări populare