Serios ca nu stiu cum sa denumesc textul asta !

Ce sa zic,I have it good! Numaic a mi-e frica , mi-e frica sa ma implic mai mult decat e limita dintre am trecut peste sau o sa-mi rupa inima in doua daca ne despartim ....pentru ca eu am trecut prin mult si nu sunt capapbila sa vad cum o relatie asa misto se poate sfarsii rau ....si asta nu pentru ca nu ar merita relatia si implict nu ai merita tu! Mi-e greu sa fiu sinvcera sa spun intr-un mod rational tot ce am doare cand ma doare pentru ca mi-e fricsa ca o sa spun intr-un mod rau ,urat eu si-asa am o tenta de a fii mereu certareata asta e ce sa afc sunt impulsiva!

Decand m-am indragostit de tine am lasat sa curga restu vietii si m-am focusat asupra relatiei noastre! CUM am zis si in ultimul post mi-esti viata mea! SI nute pot uita .... te iubesc pisi si nu voi inceta sa fac asta decat daca nu o sa o maivrem amandoi!


Asculta stiu c apoate eprostesc dar trebuie sa ma intelegi toate trairile alea si depresile care le-am tot avut nu au nicio legatura cu tine...si nu vreau sa intelegi gresit am mai spus'o eu nu pot sa profit de pe urma ta poate si din mandrie dar asta nu este un lucur rau pentru ca cred ca asta are nevoie un barbat langa el cineva care are si putin amandrie inoase !!!

Si inca ceva: NU te-am mintit ... intelege ca nu doar ca catodata am momente de-astea de strengar si ma prostesc asa de ater incat o dau in bara !

Comentarii

Postări populare