vremuri bune ...

.... e 7.00 ma intind sa inchid telefonul,pusesem sa sune alarma sa ma pot trezii inainte lui,sa-i fac omleta! Dar nu, nu ma dau jos din pat! Pentru ce? Cand m-am intors de pe-o parte pe umarul lui!El respira greu ,incepe sa sforaie :)....intr-o incercare disperata sa adorm la loc ma intorc cu spatele iar el in somn se intoarce si ma ia in brate ma strange la piept si-adormim asa iar pana suna ceasul lui,se ridica din pat doar sa amane alarma cu inca 5 minute! Apoi ma strange pe mine iar in brate,asa ii simt fiecare muschi din corp.Ce bine e in bratele lui ii simt mainile puternice dar totodata gingase,ma apara si ma strang in brate!

Asa face si cand ma doare ceva,vine si ma tine in brate,are darul asta de-a calma o durere! Eu ii masez mainile cand vine acasa sunt mereu incordate.....sta pe spate si ma lasa sa-i masez mainile!Imi intinde pe rand mainile cu ochii inchisi de parca cade intr-o liniste frumoasa...defapt eu fac asta sa pot sa-l privesc , e un moment..

Revenind....refuz sa ma dau jos din pat sa-mi incep ziua!E mai bine in pat in caldura si in bratele lui!Pe Mihai Bravu deja viata a inceput...se aud masinile,claxoanele,galagia,tramvaiele prin usa balconului dar nu,nu ne trezim....

In timp ce ma tine in brate imi zice ca mai stam 5 min si ne dam jos ... dupa care ajungem iar intr-o somnolenta confortabila!Imi trec zece mii de ganduri in cap imi zboara mintea prin tot Bucurestiul in toata tara trec prin moemnete din viata mea ma gandesc la mama,tata,rasarituri din vama,o gramada de cuvinte si vorbeviata e foarte complexa,simpla,uimitoare si ai zice ca e foarte greu s-o definesti dar totusi viata mea toata sta in patul ala ....adormit in somnolenta confortabila!

Comentarii

Postări populare