Inamicul meu principal in seara asta sunt eu si pentru ca ma fac singura nefericita si pentru ca da,asa e n-am inchrede in nimeni decat in mine nici macar in mama si stiu c ama asteapta un lucuru maret [e care urmeaza sa-l fac mereu am crezut,stiu si simtit asta si daca ziceti cae o lozinca si ca fiecare tanar a crezut asta, cu totii am fost idealisti dar realitatea ne-a trezit pe toti, nu? deci cum ziceam daca ziceti ca e o lozinca sa ma pupati undeva exact in dos! asta e realitatea mea si dca nu va convine ma doare exact in cot si stiu ca ar trebuii sa fiu diplomata si finuta am invatat asta si da I've lear it the hard way! Dar ....acum vine marele DAR .... dar nu din seara asta de maine , maine os afiu diplomata si finuta luati-o ca pe o rabufnire o explozie!

Stiu atat ca in momentul asta NU sunt fericita! Sunt varii motive pe crare le am sa nu fiu ...ultimele lucruri intamplate in viata mea m-au cma amrtit si am uitat cine sunt si ce vreau eu de la viata!
Daca ma intrebati ce o sa fac eu cu viata mea am sa va spun ca nu stiu dar stiu un singur lucru ca osa fie legat de arta .... sunt o artista in plm .... scriu poezii si obisnuiam sa stiu sa tin un creion in mana, profa mea de desen din clasa 7a mi-a zis ca nu sunt buna si destul de talentata precum restl clasei si asa ca a trebuii sa fug! Si da am fugit de asta .... am descoperit acum la maturitate ca am cam fugit d emulte lucurui care ma faceau fericita ... so fuck it! Trebuie sa nu mai fug si sa nu ma mai cacai atat pt nimic!

MI-e scarba ca trebuie sa fac parte din lumea sta mediocra plina de basem negre si oameni care au doar valorile bin vazute in societate in prim planul vietii!

Comentarii

Postări populare