Mother should I build a wall?

Mother, did it need to be so high?












Eu de fel nu plang ...Nu plang, pur si simplu! Asta pentru ca taica-miu ma pocnea si mai rau daca plangeam, lacrimile inrautateau situatia,uite-asa incredibil nu ? Most parents stop to confort there kid but not my dad!

Mda ... azi ma uitam si rasfoiam blogul meu si am dat peste postul asta:http://crischildintime.blogspot.com/2010/11/mother-should-i-build-wall.html

.....si-avand in vedere ca eu am avut ultima vreme destul timp liber si am putut sa ma gandsc la tot, la viata me, la cum au decurs lucrurile pana acum, la Victor , relaia mea cu el, am pus in balanta am cantarit am realizat ca au fost si lucruri bune si lucruri rele si ca mi-e greu fara ai mei de-acasa dar mi-e bine cu acest Victor dar sunt si foarte multe lucruri care ma dor si ma supara!

Pfff am inceput postul asta prin a spune ca eu nu plang de fel dar astazi pe masura ce ascultam coverul lui Sinead O'Conner m-a luat un plans ilogic! Nush de ce dar ma gandeam la Bunica'mea adica Mama Geta cand zici cuiva mama inseamna ca ti-e mama....pe langa M.Geta e si mama mea .... stateam ma uitam la fotografiile mamei si bunicii mele si atat am simtit nevoia.... Sa le intreb pe ele cum e mai bine cum sa fac sa-mi fie mai bine!

Cu mama e simplu e la un telefon distanata din pacate cu Mama Geta e mai complicat .....pe 23 Decembrie implineste 3 ani jumatate de cand a murit!O sa inchei punand o intrebare....Mother, did it need to be so high?

Comentarii

Postări populare