Dragul meu care te stii, te iubesc si asta nu se poate schimba....



Daca n-ai fi tu, nici eu n-as fi eu
N-as putea iubi, n-as fi eu
O lume as rascoli… o lume as rascoli
Ca sa te stiu…sa ma stii
Daca n-ai fi tu, nici eu n-as fi eu
Fara nici un drum si fara dumnezeu
Dar poate te-as visa... dar poate ca te-as visa
Te-as astepta
Sa apari… undeva candva


Si pentru ca te iubesc sunt pregatita si mi-am facut stomacul gros pentru orice eventualitate,eu cred ca pana la urma nu am rascolit atat dupa tine sa ne potignim asa si da stiu ca eu sunt melodramatica si fac din toate intamplarile din ultimele zile o tragedie,ti-am spus ca eu vroiam sa dau la teatru dar nu m-a lasat tata asa ca intr-un fel se explica....
Totul se face ca la carte intr-o relatie ca a noastra, eu vreau sa fac asta,vreau sa fiu lucida si sunt constienta ca nu numai dragostea ajuta la implinirea satietatii... :)
Iubesc melodia asta ,uitasem de ea ... si e petru tine si pentru mine!Daca n-ai fi tu,ce m-as face eu fara tine?Hai sa uitam de tot !

Comentarii

Postări populare