Realitate! sau din ciclul"Da nu`i nimic,sunt consolat de mic. "

Realitate:
  • Am renuntat la idee ... nu am avut chef sa fac cumva sa fac o o facultate in marea capitala!Indiferent ca acum sau nu gandesc altfel despre hyperion am trecut prea usor peste idea asta si asta ma face sa cred ca sunt slaba si inconsegventa ...
  • Nu am terminat'o nici pe aia din Focsangeles....dar urmeaza safac licenta si sa-mi vad de treaba!
  • Nu mai lucrez din Octombrie sunt deja....6 luni wow!
  • Oricum jobu ala era de cacat am castigat putin bani si nu prea merita....deci pana la urma tot pe tu ai fost baza!
  • Jobu de la VIP nici macar nu-l mai pun la socoteala!
  • Situatia a fost de-asa natura incat m'am bazez pe tine nu a fost chiar una dintre cele mai bune optiuni pentru mine pentru ca stiu ca pana una alta dragostea e frumoasa si e frumos sa iubesti da pana la urma e greu sa sustii inca un om pe langa tine, e naspa rau sa te simti nepunticios pe lanaga un om care produce , tace si le face cand tu nu esti in stare decat sa mergi la interviuri si sa speri ....
  • Niciodata nu as vrea sa te ranesc cu cuvintele si nu vreau sa intelegi gresit nu vorbesc despre lucruile astea din orgoliu, nimeni n-a facut pentru mine ce-ai facut tu pentru mine e ciudat ca in lumea asta a noastra ceea ce ai facut tu pentru mine a ajuns sa fie o minune!
  • Toata lumea zice ca in viata trebuie sa lupti sa faci in asa fel incat sa nu trebuiasca sa simti ca iti lipseste ceva...sunt de-acord,da' nimeni nu te invata de cand esti mic cum sa faci asta!
  • E simplu I'm not a GOLD DIGGER! Si tocmai de-asta nu ma incanta gandul de-a sta acasa gatind si trebaluind prin casa toate treburile astea se fac in doze potrivite!Altfel risti sa zici ca esti prea tanar pentru asta!
  • Eu nu o sa fiu fericita pe deplin decat cand o sa am un job si banii mei pe care sa-i chletuim impreuna..... cum si banii pe care-i faci sunt banii tai pecare-i cheltuiesti impreuna cu moi...
  • Banii nu sunt importanti da sunt o unealta a dracului de buna....
  • M-am saturat de aplicat, intreviuri si vorbit numai despre joburi posibile si cvuri...
  • Am nevoie de consecventa, concentare si putin noroc!
  • Ai intrebat odata daca dragostea se cantareste in bani, ei bine nu se cantareste in bani dar ti-am spus treaba cu unealta!
  • Si eu nu vreau sa o ard printre codasi ..... de-aia scriu asta pe blog!

Comentarii

Postări populare