LA MULTI ANI MONICUTA!

O cheama Monica .... Si este sora mea . Cateodata imi vine sa o omor, cu toate ca sentimentul asta nu l-am mai avut de o buna bucata de vreme! Asta probabil pentru ca azi implineste 24 de ani ...24 sa fie? Sa vedem 2017-1993= 24 ....24 de ani pe 24 Martie .....
Dar de cele mai multe ori imi vine sa o iubesc pentru ca este geniala .

Ceva din mine mereu o sa o considere,  Monica aceea cea de 12 ani .  E foarte dubios pentru mine sa o vad atat de matura si frumoasa si de o mie de ori mai buna si mai desteapta decat o sa fiu eu vreodata.Mai ales ca anul acesta se si marita.



Este ceva cosmic ...cand ei ii zic :"da-mi si mie aia de pe masa" SI EA S
TIE CA ESTE VORBA DESPRE PAHAR si nu alt obiect! Intelege fara prea multe cuvinte!
Simte ....mai precis!

Sunt multe pe care as vrea sa i le spun. Cand eram mai pustoica ziceam ca vreau sa scriu o carte despre viata mea . Am realizat in timp ca nu trebuie sa mai fac asta .... nu am nimic de demonstrat!

Dar pentru ea si despre ea chiar as scrie o carte! Cam atatea as avea sa-i spun, pana la carte cred ca mai potrivit este sa va povestesc o intamplare din copilaria noastra!


Eforie Nord , 2002 , Eu 15 ani Ea 9 Ani .... era perioada in care ne infruntam non-stop ...cand treceam una pe langa alta ne dadeam cate una sub coaste!


Era vacanta ,eram cu parintii la mare!Si ne plimbam seara pe faleza dupa masa de seara! Ne plimbam prin multime ...era multa lume si o vedeam pe langa mine sau Ionut , fratele nostu mai mare(sau marul discordiei pe el ne bateam cel mai des ) toate bune si frumoase doar ca intr-o fractiune de secunda n-o vad langa noi!

Eu: Unde-i Monica?- Spun eu  disperata ...

De fiecare data cand eram in locuri aglomerate aveam tendinta de-a ne uita unu dupa altul! Si cateodata aveam impresia ca dispare,eu personal am si pierdut-o cand era mai mica!
  De data asta ,cu toate ca era la 10 m in spatele meu cu tata chiar traiam cu impresia ca s-a pierdut!
Imi aduc aminte foarte clar ca am reperat-o foarte repede .....De ce tin minte serara aia ? Cand purta chipiul Portocaliu ....pentru ca dupa sperietura ,vine mama la mine si'mi spune :
Mama : Zici tu ca nu o suporti pe Monica dar  de fiecare data cand ai impresia ca nu e pe langa tine....imediat sari cu ...UNDE-I MONICA? Asa ca nu mai zice ca nu iti pasa.


Cert este ca nici eu nu realizasem pana atunci ca asa era.....
 Monica este una dintre cele mai uimitoare persoane pe care le-am cunoscut vreodata!
LA MULTI ANI KIDDO!Fericire maxima  sa ai!

Comentarii

kido a spus…
Foarte tare postarea. E preferata mea, ca doar e despre mine. :)) just kidding. Mersi mult, sis! ������

Postări populare