Today is the last day of my 20 something!


Aproape am ajuns,la varsta in care pot sa ii inteleg pe mama si pe tata! De maine,chiar o sa pot zice ca inteleg vorba aia "Painea se manaca pe rand"....

Maine 4 MARTIE,voi implinii 30 DE ANI!!!

Dintotdeauna mi-am dorit sa cresc, sa fiu mare, sa fiu independenta, sa muncesc, sa am banii mei....sa scap de frustrari! Si mai ales "sa scap de cacatul ala de oras".(Care intre timp, de cand am plecat de acasa, a devenit cel mai frumos loc de pe pamant)
 Nu este un post despre cum eram eu atunci si despre cum este acum, nu este ceva de genul!
Doar ca, astazi inca am 20 si ceva,douaaaazeciii si ceva!Si simt sa spun ceva sa nu las evenimentul necomentat.
  O sa schimb prefixul si in sfarsit toate glumitele si mistourile facuta de la adresa parintilor mei pentru faptul ca erau oameni maturi deci in perceptia mea de copil erau "bosorogi"....o sa se intoarca si o sa se razbune pe mine!

Evident ca intre ai mei si noi 3(ce 3 frati magnifici) intodeauna a fost o relatie aproape democratica, undeeee binteles ca mistourile si glumitele de bun simt erau permise.
 De fiecare data cand erau sicanati parintii mei ne spuneau cu sinceritatea omului patit ca, daaa, ati ghicit doamnelor si domnilor, PAINEA SE MANANCA PE RAND!

Intradevar, Lorena si Doru  dragii mei parinti, painea chiar se manaca pe rand!


Si lasa-ti ma sa va spun din tot sufeltul ca painea asta este si dulce si amara. Darrrr este extrem de satisfacator sa o manaci!Pentru ca se pare ca timpul asta nebun chiar trece si ghici ce, chiar daca nu credeam in viata mea o sa ma consider etichetata la un moment dat cu aceleas apelative de catre generatia tanara!

  Si totusi iata-ne ajunsi aici....

   Intr-un fel imi pare rau de fetita aia draguta din filmuletul de pe youtube. Pentru ca as  vrea sa o invat ca viata ei este extrem de frumoasa. Ca nu trebuie sa-si mai faca atatea probleme  din nimic si ca,inca odata....Viata este simpla!
 Asa ca vreau sa va spun, e frumos sa ai douaj'si ceva sa fii o rebela neinteleasa sa faci nebunii si sa nu stii ce vrei, sa suferi in toate motivele nepotrivite de pe lume dar nu si din motivele reale ,intr-o lume nu prea perfecta pe care nu neaparat o intelegi!

DAR ....cu toate ca fata aia de douaj' si ceva,urla cu mainile intinse dupa mine sa ma intorc! Eu ma uit in urma zambesc ....Cristina de azi cea de aproape 30, ii da drumul fetiteti aceleia mici, o saruta duios pe ochi si pe frunte ii face cu mana....si se intoarce din trecut in viitor, care defapt s-a transformat IN PREZENT!
Si ma intorc la tine, in viata noastra frumoasa  plina de culoare,patima zgomotoasa, zambete si liniste!

 Timpul asta ciudat te face sa intelegi, sa realizezi ca 30 nu e o varsta asa de rea si ca nu te-ai mai intoarce pentru nimic in lume la viata aia de adolescent dramatic cand poti sa-ti traiesti PREZENTUL MAGNIFIC!

Si astfel vreau sa ii multumesc inca odata iubitului meu, sotului  si omului caruia in sfarsit pot sa ii zic cu adevarat  partener de viata!

  Dupa lupte seculare si dupa ce a avut rabdare cu mine pana am crescut!Si stiind ca voi devenii partenera de viata pe care o merita si pe care o are azi! Fata de aproape 30 de ani! :)
   Victor trebuie sa stii ca fara tine , nu puteam sa ajung sa fiu ceea ce sunt azi! Te iubesc!

Chiar daca ajungi acolo unde meriti in viata,este important sa nu te uiti pe tine din trecut dar mai ales sa nu-ti uiti radacinile!

Deci draga mama, sunt una din cele mai fericite si implinite femei de pe pamant pentru ca tu m-ai ghidat si tu m-ai invatat cum sa ajung acolo si bineinteles ca eu am fost fata desteapta si am stiut sa urmez harta ....si pentru asta iti multumescpentru ultimii 30 de ani de viata!

Iar tatalui  meu, ii multumesc pentru ca m-a invatat ca intotdeauna trebuie sa stii a te descurci in orice situatie si indiferent cum, trebuie sa te ridici si sa o iei de la capat, sa mergi mai departe!

Iar acum ma simt ca la OSCARURI  nu ca pe blogul meu de ziua mea......MULTUMESC!






 

 



Comentarii

nasti a spus…
https://www.youtube.com/watch?v=Bk9LYS59VFQ

Postări populare