Ce se mai intampla si cu LMA!

Am un iubit care conteaza ...il cheama Victor Porta are 28 de ani si vrea sa fie cu mine!Astazi implinim 2 luni... 2luni baby:)!

O facultate falimentara ... care se numeste facultatea de pisihologie ...care este incontiunare minuata cu profi ok si colegi suppper!Psihologie ,oameni frumosi , o gramada de chestii care le inveti despre tine ...a devenit falimentara exact cand am gasit ce sa fac cu ea ...si anume psihologia reclamei .....O facultate miiiununata cum ziceam dar pe care nu pot sa o platesc ....si de care imi pare cam rau !Maica'mea a decis ca e inutila si ca am deja o facultate facuta si de ce sa mai dea banii si pe a2a....sa zicem ca o inteleg dar ea nu s-a prins ca ea era ultima salvare!

A soon to be bankrupt faculty ,daca nu ma misc repede si daca nu ii conving pe ai mei sa-mi plateasca restantele ,care sunt multe si tampite! Ase ....turism servicii sa zicem ca intersant dar a devenit proritara in defavoarea psihologiei ... deci ea este dusmanul acum:)!

Un buget falimentar pe care il pun inapoi pe roate daca ma angajez pe undeva ...noroc cu Vic care e tata ranitilor ... si m-a scos din rahat tot timpu' asta cat am stat eu sa ma gandesc ce'i cu mine ,ce-am de facut!

Am ... 2 parinti tampiti care au facut o competitie din a'si arunca vina unu asupra celuilalt fara sa se gandeasca ca noi suntem la mijloc si s-ar putea sa facem greseli majore cat se cearta ei, greseli care or sa ne afecteze tooata viata!

O gramada de probleme exisentiala care nu exisat defapt si de care ma lovesc ca musca de neon ...:))

Am o gramada de motive sa nu plec din Bucale ... principalul motiv fiind Victor pe care nu vreau sa-l pierd pentru ca el este cel care i-a pasat pana cum mai mult decat oricine ...Si momentan e cam singuru care [MAI] conteaza!

Am un catel cu otita ...il cheama Richie are 3 ani si e bischon maltez alb si-ar da viata pentru o bucata de friptura ...da una mare!

Am o inima mare pe care acum o impart...cica nu mai e doar a mea! Mii s-a pus sechestru pe una din jumatati ....
And last but not least ..... Am de facut o urare !LA MULTI ANI DE ZIUA NOASTRA PISICA! Iarta-ma sa nu crezi ca ignor partea asta care este cea mai importanta ....dar am o gramada de griji! La multi ani si sa ne fie bine si de-acum incolo!:) Te iubesc!

Comentarii

Postări populare