what's new pussycat?

M-am angajat ma rog semi angajat ...sunt consultant vanzari! VAnd spatiu publicitar pentru revista VIP! Deja de azi dimineata mi-am facut o gramada de nervi , am tot incercat sa agat cate un client am fost la intalniri dar nada! NIMIC ... am promisiuni de la diverse firme dar sa vedem nu se stie este un fel de jungla sau mini jungla!

Chestia misto la jobul asta este ca promovezi revista si faci parte dintr-o echipa de la care se poate invata! Este ceva dar numai daca as reusii sa agat un contract ... pentru ca astia in cazu in care vor sa ma angajeze trebuie sa vada rezultate mai intati ...e greu dar mai timp sa caut sa caut sa caut!

Jobul asta e foarte tare cunosti o gramada de oameni faci o gramada de treburi! Bineinteles ca daca intrii in lumea asta automat trebuie sa ai o anumita prestanta anumita tinuta deciiii mai pe romaneste ...TOCURI dressuri si tinute office!:) Deci da de astama cam plang ca mi-e dor d bocancii si blugii mei de toate zilele!

In rest cu Victoras e ok ... avem B 133 VVK la numerele de la masina :)! Si vestea asta mi-a cam luminat ziua :)! Ok back to work now ... ca scriu de la birou!:)

Comentarii

Postări populare