Mi-e dor de mare si de vremurile in care eu eram un copil retard fara loc de munca si responsabilitati ... Nu mi-e dor de mine cand eram si gura mereu si mereu venind de undeva in tramvaiul 32 care duce spre piata Rahova! A venit vara in Bucuresti si imi inchipui cum as fi aratat dupa o zi de munca in fust scurta venind de la birou cu tiganii Rahovei pe langa mine :)

Lucruri notabile care s-au mai intamplat pe langa Job ... pe lana Vick pe langa B 133 VVK ... si pe langa caldura nu sunt ....singurele lucruri notabile sunt deja enumerate! Si-acum stau in ziua asta de duminica ....o alta duminica lenesa si ma sufoc de caldura :( si ascult KINGS OF LEON si il astept pe dragul meu Vick care e la baie ....

Ieri l-am vazut inotand in Argesi ...in locul lor unde faceau baita in copilarie!Victor al meu inotand :) ...God abia astept prima baie in mare cu omul asta :) ...apa aia sarata si numa buna de gustat si nisipul ud :) si plaja vise .... superb!

Comentarii

Postări populare