BA e momentu unei schimbari! PEcuvant blogu asta e prea urat prea negru prea greoi ....norocu lui ca tre sa ajung la seminar la bozgor la psihologie experimentala si dupa sper trenutul cu care o sa ma duca acasaaaa!

Da acasa , unde nu e tocmai acasa pentru ca pleca lumea unde nu stiu unde osa poposesc pt ca lumea are treburi de disputat !!Unde casa nu mai e casaaaa...nu stiu ce caut acolo si eu ma intreb cert este ca e mai bine ca aici!Mentionez faptu ca DA inca iubesc orasu asta numai ca NU, nu imi place locul unde stau ...am niste colegi jegosi ....si nu prea am chef sa stau sa-i mai suport! Noroc cu Alina care e cat de cat ok macar ea respecta intimitatea ...Ma rog in fine cert este ca ma duc acasa sa imi vad parintii ....

Daca va aduceti aminte ai mei parinti sunt divortati! A fost un intreg scandal in care se dezbatea de data asta ....unde dracu osa dorm eu! Imi place ca toata lumea cand are o problema cu unu din membrii din FOSTA familie ma suna pe mine eu sunt un fel de pion neutru saraca de mine ca eu sunt la 200 de km si nu pot sa contribui si eu la scandal si atunci cica eu sunt fata buna :) .....oh well norocu meu!Pana la urma din we anuntat cu surle si trambite care trebuia petrecut impreuna cu a mea mama s-a ales prafu....pt ca si citez : "mama-eu plec sambata nu mai plec duminca si nu pot sa ma intorc cu tine in Bucuresti" sooo nice ..nu mai spun ca discutia asta fost avuta la 1 nopatea prin tel.adica eu vin special sa o vad pe ea si pe ceilalti si ea pleaca!Oh very nice mom .... ce sa spun!Inseamna ca dorintele mele conteaza foarteee mult pt tine! C dragut ....

Dar ma rog ma duc ca dobitocu cu ochelarii trasi pe ochi ca sa nu vad nimic ma duc sa vad orasu mai mult sa stau sa vad asa zisi prieteni ...fuck nu-mi vine sa cred ca imi e dor de oraselul minunat .....

Dar acu tre sa-mi fac bagaju' sa spal vasele si sa-mi strang rufele ..ca daca le las cine stie cum gasesc ....pentru ca am ce-i mai adorabili colegi !

Cum am pronit eu de la blogu care necesita mari schimbari la chestii gen familie casa si colegi de camera ....:) V-am pupat !Weekend frumos!

Comentarii

Postări populare