Notite de seara !!

De cate feluri de liniste ai nevoie ca sa ajungi la sfarsitul zilei sa-ti asezi capul pe perna fara sa te gandesti la cum o sa faci maine sau ce-o sa faci maine?

Depinde de cum percepi lucrurile si de cat de puternic esti,de cat de nebun esti si daca esti destul de cretin sa stii ca stanga e dreapt si dreapta e stanga ...asta e dreapta si asta e cealalta dreapta!

In orasu asta cretin am invatat sau am reinvatat ca timpu costa bani si ca costa inconstient de mult si cica ar trebuii sa fie o gramada de oportunitati!

Eu m-am saturat de unii care imi zic in fata ca nu sunt in stare sa imi depasesc limitele si cand intr-un final apoteotic vreau sa fac ceva ma dau inapoi si imi zic ca e greu si ca nu am cum sa ajung sa fac ceea ce-mi propun!

NU sunt genu de om cu care sa ma multumesc cu putin .....m-am si obisnuit cu un anumit standard ....numai ca am cam pierdut timp pana la 22 de ani!

Si inca ceva m-am saturat de lauda unor papagali care zic ca au facut bani si ca au dres si ca au futut la viata lor pana acum si ei sunt imbracati cu aceeasi pereche de blugi ca saptamana trecuta .... acuma nu zic ca e un criteriu de selectie[poate erau blugii de iesit in club mai stii:D] dar nu e frumos .... e bine sa stii unde ti-e lungul nasului....

P.s O sa vina o zi cand o sa am bulan si o sa dau si nume ...:)

Comentarii

Postări populare