Este foarte trista in seara asta Piata Iancului!!!


Am ridicat pumnul spre cer
Si-am urlat
De ce a trebuit sa vina?
De ce a trebuit sa plece?De ce dracu a mai venit?
Mereu cu gura plina de sange
Cer razbunare
Pentru ce mi-au facu altele
Si-mbatat de succes
Ma reped spre o noua victima
Uneori victima devine vanator
Intr-o lume-n care
Totul este de mancare
Viata este de vanzare
Chiar si eu...

Este adevarat nu alegem in viata persoanele pe care le iubim ...fie ca sunt mame tati frati sau surori dar mai ales iubiti!
Este si mai adevarat ca viata ne ofera diferite perspective din care vezi lucrurile .... poti fi sus sau jos ,e foarte dureros ca nu prea mai exista pozitii de mijloc ....E simplu ori esti sus ori esti jos!

Am ajuns in orasu asta pe care mi l-am dorit de exact 20 de zile... Bucuresiul mi-e tare drag si ma simt tare bine in el , pacat ca frig mereu si ploua de zici ca suntem in London nu in Bucharest....imi place ca sunt oameni mai in varsta decat parintii mei, care se tin de mana se saruta, se iubesc pe strada ..... se privesc,se ating fara nici o jena ...pe strada la metrou ,in piata, in cluburi etc .... e foarte frumos!

Si plus ca sunt atatea de vazut si de facut!MAI sunt o gramda de oameni dragi de vazut si de stat cu ei la povesti!
Ar mai fi o'gramadade lucruri faine!

De'ocamdata e tristete mare in Piata IAncului pentru ca iar am avut incredre intr'un anumit .... om sa-i zicem care dezamageste constant! Se spune ca dragostea nu trebuie sa fie conditionata ....ei bine eu am dat peste unu din asta din toooaaata tara asta eu l-am gasit!Al meu print .... s-a dovedit a fi iar un catar care urmareste numa nimicuri si se bucura doar pe moment de niste lucruri ieftine!

NU mai stau sa detaliez cert este ca in seara asta mi-am dorit patul meu de acasa ....vremurile bune cand il injuram pe tata ca nu ma lasa afara dupa 10 si viata aia fara nicio grija !!

E rau sa fii naiv si sa crezi in oameni mai mult decat e cazul!!!

Comentarii

Postări populare