DRag auditoriu, ma declar un om nefericit!Stau aici si ma gandesc la ce-as putea eu sa fac cu viata mea ca sa fiu un om fericit,adineauri mi-am amintit drumul pe care tre sa-l traversezi intre shoni si stuf ..... uite si acolo poti gasii o bucata de fericire!

Dar ma opresc putin si realizez ca ma doare gatul si ceafa ...si ma gandesc la fotoliul meu confortabil de-acasa la biroul meu la patul meu de fapt la toata camera din care fiecare milimetru ma reprezinta...pacat ca acum este goala ...ca si casa ca si amintirea ei!
Si cum ziceam durerea de gat e desul de apasatoare si ar fii nevoie de 2 palme care sa absoarba durerea ...

Realizez brusc ca nevoile mele nu conicid cu dorintele acelor palme pe care le doresc eu ...stiti voi :Iubeste mainile si ochii
Si iarta-le dac-au fost clipe
In care n-au stiut sa-ti spuna
In care n-au putut sa-ti dea
Atat cat ar fi vrut
Atat cat poate dorul ti le cerea.
In dragoste, in randuiala.


NO shit ? Cand eram mica nu intelegam ce vrea sa zica bou asta de chirila ...dar acu am invatat!Am invatat sa fiu om mare ...sa trec prin momente de cacat sa invat ca in viat esti singur si nici ma-ta(mama ta pentru intelectuali) nu e acolo cand ai nevoie ....uneori!
VA salut si sper ca maine sa fie soare!

Comentarii

Postări populare