2009 ...eee better late then never!

Daca ar fi sa ma uit in spatele meu .... in semn de aducere aminte as zice despre 2009 ca afost un an tampit nebun si dement! Bai n-am mai avut de muuult tare un an asa nebun si plin ...2009 a inceput trist si s-a terminat foarteee vesel [vezi pozele de pe facebook si osa intelegi]...In ultima parte a anului trecut .... mi-am dat seama am realizat sa-mi apreciez si sa-mi iubesc mai mult prietenii de-acasa care dragii de ei sunt mirobolanti!

Pe langa faptul ca mi-am dat seama de cat sunt ei de minunati ....m-am simtit tareee bine acasa!
Daaar sa trecem la inapoi la oile mele ... 2009 a fost anul aventurii .... dupa cum am spus a fost un an tampit si decisiv .... pentru ca in 2009 am terminat[apropae] o facultate ... si am inceput alta!Una bucata ECTS[economia comertului turismului si serviciilor] si inca una bucata Psihologie!

Au fost o gramada de certuri in familie ....o gramada de lamuriri....o gramda de despartiri ...o gramda de nemultumiri ...dar cred ca am trecut cat de cat peste ele!

Anul 2009 are si o parte foarte urata de care nu prea am chef sa vbesc in general daramite pe blogul public ...anu trecut am luat o lectie dura despre informatiile puse pe blog chiar fiind purpersonale ...si exact pentru sufletul meu ... am constatat caaa ... surpriza viata mea e strans legata de viata altora ....si de fiecare data or sa existe momente neprielnice de sinceritate si atunci oamenii sunt cooomplet nemultumiti! E vorba de niste posturi disparute de pe ChildInTime care exista si ele pe undeva dar au fost scoase din dorinta unora!
Vreau sa zic doar atat ca nu ma deranjeaza atat de mult acum dar atunci m-aderanjat ca a trebuit sa fac ceea ce isi doreau altii si nu eu chair si daca e vb de un blog ...era este si o sa fie blogul meu! Ma cunosteti eu sunt Cristinica!:)
Ce-am facut eu de-a;ungul anului trecut? Hehehehe mama da ce n-am facut ....m-am certat am ras am plans m-am plimbat m-am impacat am calatorit am zambit am tacut am zis eu tot ce era de zis am aruncat cu vorbele ......l-am iubit l-am iertat m-a fraierit....dar am mers mai departe!
Primu lucru pe care imi vine in minte cand am gandesc la 2009 este [iarta-ma M si T ca fac asta] Divort ...acuma nu am sa ma explic mai mult pentru ca iar se supara lumea pe mine cine are sa inteleaga ceva o sa inteleaga cine ma cunoaste si tine la mine stie exact ce s-a intamplat si ce-a fost!
Dupa care a fost o perioadata incerta ...si nebuna!
In 2009 am patit-o ...in martie am reusit sa fac cunostinta cu un Tico...mai de=aproape asa ...l-am cam luat im brate si i-am pupat prabrizu .... ma rog a trecut nu s-a intamplat mare lucru dar am cam speriat lumea ... partea cea mai palpitanta a fost plimbarea cu ambulanta ...si-acuma cand vad ambulante tip TAXIU TINERETIII .... sa vezi senzatii tari cand esti in interioru unei garsoniere ca aia ...si sa auzi sirena urland ... vai cat minunat! Deci nu vreau sperii lumea ...s-a intamplat si chestia asta nu am patit nimic decat ca mii s-a sifonat putin orgoliu .... mii s-au invinetit putin genunchii si poate si mintea! A fost un episod naspa de careacum rad cu pofta.....[ba n-am patit nimic promit:)]
Urmatoarea chestie draguta de facut ....a fost 1 Maiu ....care a fost petrecut cu una bucata Mr Big ....de care vad ca nu mai scap si mi-as dorii sa scap da numai ca acuma locuim in acelas oras ....noroc ca mare si nu avem cum sa dam unu de altu decat prin tel. daca tinem neaparat!

Mr big a fost dragut ... a fost la fel de betiv ca mine ...1 maiu a fost asa ... asteptare ... vineBig sau nu .... aaaa relaxare ...a venit big .... incruntare big era cu o vvvac aaa pardon tipa .... big ramane cu mine si ne prostim pe plaja ... vedem focu de tabara din sezlonguri de plaja....eu si big mergem halim ceva dupa care concert tapinarii dupa careee ...aaaaa :) somn !
A urmat drum colosal facut pana in Belgia ...tara autostrazilor luminate ...vietii misto si relaxarii ....Belgia nu e tocami de neglijat...cand mergi in belgia tre sa stai vreo 2 ani sa te saturi ...2 ani numa in concediu .... sa se inteleaga .... au fost discutii lamuritoare pe drum cu tata ....telefoane primite incontinuuuuu de-acasa ...Si un tata imnun la orice misto facut ...Pink Floyd si Animals in boxe ... morile eoliene care se misca exact...in ritmuri de pigs momente magice!
A urmat vara verilor frate ... cu stat acasa fara nici'un plan cu episooade isterice de cearta cu mama cu planuri facute cu vise multe!
Vara trecuta a fost haos frate .... am facut de toate .... am plecat d 7 ori la mare ...:)) adica dupa 28 iunie incepand ...am tot mers we de we in vama pana cand ne-am dat seama eu si cu mine ca nu mai exista bani ...asa ca una bucata don'soara Cristinica s-a dus in vama s-a angajat frumos si o luna de zile n-a mai plecat[bine asta dupa ce s-a certat cu toata lumea a escaladat balcoane sa intre in casa ...si aaaaa plecat revolutionara la mare]
....primu job a fost intr-o pensiune unde am stat cateva zile pana cand s-a dat boul de patron la mine ....iar eu era sa-l bat!Urmatorul trebuia sa fie la Barba neagra ...dar am ales in schimbbb... FAst Foodul de langa expirat undeee a fostfun ...unde m-am distrat in loc sa muncesc ...m-am ingrasat vreo 3 kile ...am avut un sef smpatic MArius ...cu o nevasta buna si 2 fetite Eva si Maya!Am lucrat cu Toledo ....un prieten vechi din Focsani...Toledo cel mereu serios ....Patty si Bala ....cele 2 nebuna de clasa a12a .... si cu aaa cum il cheama Punky!A da si cu Pitiuuuu ... unu clujean care faec videoclipuri pentru Truda! Hehehe ce prieteni mai am!

In vama au fost niste momente pe care nu osa le uit niciodata ... Rasarite vazute nisipul minunat marea mea draga ....Momente notabile gen .... intalnirea cu luca si fetele ....intalnirile cu Onuta ...intalnirea cu Oana Duma ... rasaritul vazut pe plaja si apusul vazut in aceeasi zi de pe rulota lui Benny ...benny plus cainele haiduc ...Victor si cum l-am parasit cand l-am vazut pe Big .....

Faza dura .... eu de mana cu Victor pe plaja ....Victor care ma intreaba ce-as face daca l-as vdea pe Big .... eu raspun tandru ...Te-as parasii... Dupa un sfert de ora vad un cap chel ... la o terasa![eu inca fiind de mana cu un alt baiat] Il strig pe big ...Big ma vede incepe sa se ascunda dupa prosoape ....mese si oameni ....eu vin dupa big ...Big in loc sa sa fie si el om normal sa se comorte ca un om certat cu mine vine ma imbratisaza ....he FRANCH KISSES me ... air eu ca vaca: "numai un moment" ....ii zic, ma intorc ...si caaa o floareee ii zic to the other guy ....PA VICTORR ! PA Victor?Cum sa faci ma asa ceva ....saracu baiat!

Bineinteles ca am ramas cu BIg ....big care avea treaba rpin Buc sa-si aduca gagica ....da da suntem niste pacatosi ....stiu sunt o mare javra ca i-am facut asta lui Victor ...dar frate imi pare rau ESTE BIG nu pot sa ma abtin cand il vad!Asa suntem noi 2 avem impresia ca ne putem permite cate-o evadare cand nu avem aproape nicioda treaba unu cu altul ....bine poate eu m-am implicat prea mult dar nu atat de mult incat sa fiu eu aia proasta! Daca am facut ceva am facut sa-mi fie mie bine si pentru mine!

Lasandu-l pe Big un pic la oparte ... in vama au mai fost clipe ....magice ...Zilele erau foarte pline ... continuuu faceam cate ceva ..... noptile de dansat in expirat ...zilele in care incerac pitiu sa ma invete sah ...apropae fara succes ... zile petrecute pe plaja ... discutii cu cate un necunoscut ......discutiile cu Nenea Alex de la BArba Neagara ..... cafelele baute acolo .... cu robert parca ...barmanul .....aaaaa Nea Alex care ne povestea despre aventurile lui de pe vas ... Nea alex a fost un fel de marinar nush exact ce functie ...
IONUT NASTASE ....un tip pe care l-am cunoscut in vama care vindea spiceuri...da ati auzit bine IOnut NASTASE ... exact ca ionut al meu ....

Alta faza ciudata ... ziua pattyei :) care am facut-o la granita cu bulgarii de unde am luat bautura ca porcii ....am mers din vama pana in granita pe jos ... florin ...a fost ciudatel ....

Folk you ... folkistii si cantarile cu ei ...intalnirea cu eva ...cu folkblog si cu foreverfolk .... eu alegrgand pe plaja cand am auzit ca e chilian pe scena folk you .....cum l-am confundat pe andries ... cu altcineva .....multumirile facute lui Eugen Avram .... Sanziana ... si drumul facut cu ea inapoi spre casa ... sentimnetul ala ciudat care l-am avut in gara la Focsani cand am trecut de GARA FOCSANI ..si nu am coborat!
Vama Veche a anului 2009 a fost ...wild ...am facut de toate pentru toti am cunoscut o gramada de oameni ... Iulia si Cosmina ,Ioana aia mica care injura , Bala ,patty ,Marius, Pitiu, Manu,AlinBulgarioaica,Tipele din heros,Florin , Tipu cu hanoracu care zicea ca sunt buna ...BAnderas ,Victor, Clujencele....

Plimbarile pe plaja una singura .... certurile cu mama la tel ... zambete culoare .... si planuri!Fuga la "Suceava" ...si inca un drum spre Bucurestiul asta al meu!

Vara a descurs ca un tavalug nebun salbatic si haotic ... cu o graaaaaamda de faze si intamplari!
A urmat o luna de zile de respiro acasa in care am facut planuiri pentru 1 Octombrie .... ce fac cum fac unde stau cum si cu cine! MAjoritatea lucrurilor le-am facut singura si atunci si cam in tot anu ... e cam trist pentru ca mare majoritate a anului m-am simtit foarte singura!

Ideea este ca am vrut ceva ...mi-am dorit ecva muuult si am reusit sa fac ... cu ajutorul ambitiei si banilor tatalui meu ... am facut ce-am facut si dusa am fost mutata cu catel cu purcel si .... inscrisa cu acte in regula la Psiho .... am avut o colega de camera Alina nebuna ... app saluarile mele ...poate ai gasit si tu un doctor Alina care sa te trateze ... [Alinuta care era hipioata si anti-televiziune dar care se uita la Mondenii pe Youtube.... foarte dargut nu?bine ca am scapat de ea]
De la 1 Oct pana cum nu am renuntat ... la Big la care ar trebuii sa renunt pt ca imi face rau ....sufleteste!
Acum ce sa zic e OK ...e ft ok mi-am luat primu examen cu brio ...one down 4 to go ....M-am mutat in minunata Rahova .... la 7 statii de 32 de Unirii...imi place zona ca are aer de acasa ...am piata la 7 minute .... si e asa la fel ca-n cartier la mine in focsani .... nu stiu cum sa descriu ...si e cam naspa ca in tigania asta ma simt ca acasa!

De cand m-am mutat in Buc am inceput sa apreciez tot .... pe mama pe tata....oe Ionut si pe ...Monica prietenii mei orasu ala de "cacat" care e cel ami tare oras si mukt mai misto ca BUc in mute feluri! Am ajuns eu sa .... ca o floricica sa regeret viata din Focsani...dar pe bune ...sa nu credeti ca as mai da inapoi si as da viata DA BUCURESTI pe nimic!

AS vrea atat un job ... sa nu mai toc banii parintelui numit tata .... si nicio restanta!!!


AM FACUTTT MULTE anul trecut ....au mai fost intamplari dar cele care au meritat mentionate le-am pus aici am avut un an tumultuos ...invalurit si frumos!E misto sa fii CRISTINA NASTASE .... e misto sa faci ce fac eu! VA PUP PE NAs!!!HAi papa!

Comentarii

Postări populare