Sunt un om COMPLICAT .... :) ... am o gramada de ideei , o gramada de iubiri avute...intretinute in totala mea defavoare ...incep sapte lucruri de-odata si termin.... aaa opt!Ma cert inutil cu mama si/sau cu toti oamenii care sunt importanti...sunt complet neponderata cand vine vorba de maimutareli bufnituri si vociferari :))..vorbesc constant ....vorbesc continuu! Ma plang foarte tare si foarte mult cand ma doare ceva! Prietena mea cea mai buna e geloasa cand iesim impreuna cu alte prietene ... pierd timpu pe mess ,youtube,blog....ignorand de fiecare data examenele si nu ma stresez deloc!
Am ideei fixe despre tipi ...despre care aberez non-stop .... ma scol noaptea din pat sa notez ideei sau ganduri .... Rad de oamenii care se lovesc de obiecte .... imi place doar la mare si numai la mare nu exista altceva ca obiectiv turistic! Mananc inghetata iarna ....port tenesi iarna si bocanci vara ...cand plec undeva chiar si pentru o zi imi iau la mine peste 3 perechi de chiloti ciorapi etc .... bagajul meu e cel mai voluminos de foecare data! Ma cert cu mama cot la cot si o fac vaca in fata prietenilor ...si ea se supara...cand fac curatenie in casa de fiecare data ma apuc cu baia unde stau cate 3 ore .... timp in care lumea e terorizata ca deratizez tot si orice .... sunt perfectionista rau de tot ... enervez pe toata lumea cu asta .... am impresia ca toata lumea e buna si frumoasa cu toate ca mi-o iau ft des .... de la o mare parte din ea ....din lume ....
Am prieteni betivi ...drogati .... nebuni tampiti si ma mandresc cu asta .... am o gramada de decoratiui pietricele decorative scoici paharele boluri .... pe care le-am luat cu mine pe toate in Buc! Niciodata nu stiu sa am orientez prea bine dar ma descurc ... apropae ca nu stiu de multe ori care e stanga sau dreapta ... niciodata nu am sosetele impercheata ....mereu intarzii de urla oamenii dupa mine ... ma enervez din prostii.....
Vorbesc mereu tare si mult ...mai sunt si moldoveanca iar prietenii mei bucuresteni ma iubesc pt asta :)
Cand vine sor'mea in buc .... astept sa sune ea ...in loc sa sun eu care sunt mai mare si cica are trebuii sa imi pese .... ma bat cu ea si acum pe cine e mai frumoasa mai desteapta mai etc ....dorm mult dimineata chair daca sunt in sesiune! Am un rucsac plin de sosete .... plang dupa haine daca mii se strica .... sunt dependenta de net cola si mai nou de bibleoteca central universiatara! Cu toate ca nu cintesc prea mult ....aaaa whatelese....pai cam asta este ....sunt un om compicat

Comentarii

Postări populare