GODDDDDDDD!!

Ba eu nu stiu ce dracu am facut sa merit asemenea tortura psihica... dupa ce ca ma terorizeaza examenele minuante care mi-au mai ramas si cum o belea nu vine niciodata singura ... misterele vietii si surpizele ei mereu surpinzatoareee :) isi fac iar de cap!

Se stie ca m-am mutat frumos ca o floare in Bucuresti! Deci da 4 luni locuiesc CU chirie si AM colega de camera,colega de camera ce-i drept mai normala decat ultima ... se stie ca una din minunatele placeri ale locuitului CU chirie si CU colega de camera .....este cea dea avea musafiri....
Da da da si se stie ca daca te impotrivesti la un musafir ... s'ar putea sa-ti para rau pentru ca as we well know ... poate vrei si tu sa iti chemi let's say boyfriendul ... o mama un tata .... sora frate sau orice alt neam prieten sau cunostinta pe care iti doresti sa ii ai din cand in cand langa tine!
BOOOONNNN!!
Believe me .... :) daca nici eu nu sunt the perfect roomie ...adica inchipuiti'va ....chair eu in persoana am venit cu propunera minunata de a ne a duce DIN CAND IN CAND .... prietenii si de-ai tine la noi PESTE NOAPTE ...O NOPATE ...hai poate doua da nuzile in sir... si se pare ca unii oameni cand le permiti putin te incaleca ...sau cand le dai un deget .... iti iau toata manutaaaa!!

VA asigur ca nu m-ar fii deranjat ....nimic doar ca de 3 zile dorm ba prin vecini ...ba cu amorezul si loverboyul Cristinei[aka de roomie] in PAT ..... sau sa va povestesc despre seara inc are my roomie a hotarat ca vrea sa aiba quieky pana vin eu acasa ...si m-a sunat sa ma anunte ca trebuie sa intarzii ... nu e nici o problema am zis eu dar ... cand am ajuns acasaica ... cineva era inca in halat si cineva era ft panicat ca am aparut ... a urmat multe scuze din partea ei ... o gramda momente penibile eu dorindu'mi sa dispar macar juma de ora din casa de-am ajuns sa ies la o tigara scurta de juma de ora ... fumata pe la etajul 8 al minunatului bloc din cartierul minunat rahova!

In timp ce eu imi dau sufleul pe-aici cei doi indragostiti ... stau in pat se aud tot felul de pupaturi preeeeluuungiiite bufnituri oracaituri... gadilaturi glumite si alte alea ....


SI sa nu mai spun cat de minunat sa e sa stai cu prietenul alteia in pat prieten care sforaie siii sfoooraie sforaie!!! De face mai mult scandal ca metroul!Minunat nu ?

Deci sunt un om stresat ....:)))

Comentarii

Postări populare