Scrisoare catre "Fost" Frumos!

Si uite cum rasare inca un gand !!!!!
Cause i loved you, unconditionally, i gave you even more than, i had to give
I was willing for you to die, cause you were more precious to me, than my own life


In sfarsit chiar simt asta ...ACEST VERB MINUNAT "I LOVED" sau incep sa cred si sa simt asa! But u know I really did love u more then life itself....de multe ori am fost si eu ....down on my Knees .... si tu nici macar nu te-ai uitat la mine! Asta e ... asta-i viata, este foarte dura!

Dar stii,mie nu imi pare rau stimabile domn, eu chiar am invatat ceva din toate astea....Dar atat de multvreau sa trec peste tine odata, cum nu-ti inchipui! Si cum nu o sa intelegi! In final iti zic ... esti un fraier ca ai lasat o fata ca mine sa-ti scape!!!! Pe cine pacaleam eu?

Din pacate si tu esti unul din tipii aia care nu sunt geniali, care au doar sclipiri de moment!Care promit sa fie multe dar in final ....isi dau arama pe fata!

Apoteotica "relatie" ...apoteotic final....

Si cand credeam si eu ca am dat peste un tip minunat ...care-ti taie respinartia !VAi doamne ce copil sunt ... am mai vazut eu .... tipi ca tine ...

PAcat ca promiteai, pacat ....Pana la urma cel mai evident lucru bun pe care l-ai facut pentru mine este ca mi-ai fost muza ... Au ramas pe urma ta, niste randuri scrise si poate niste amintiriiii....

Pacat ca am crezut ca aprecizei aceleasi valori ca si mine,aparent esti un cavaler ... dar esti doar un cavaler in mister si mereu infidel ...
De ce sa meriti tu ceva bun si frumos ...si de ce sa meriti tu sa mai raman?


Inca ceva ,piesa asta spune la un moment dat ....cause you were more precious to me, than my own life .... ceea ce trebuie sa intelegi tu este exact asta ... you were more precious .... la trecut BabyBoy!


Si uite-asa te las in urma ,tu prima mea mare iubire,bineinteles ca o sa ma intorc eu frumos in urma mea si o sa mai zambesc! Pentru ca ti-am zis cretinule ... ca esti parte din mine sau mai bine zis AI FOST! Te pup!

Comentarii

Postări populare