Ce dracu fac eu cu viata mea? Sunt unele lucruri pe care le-am facut demonstrativ, uitand complet de principiile mele!Demonstrativ si razbunandu'ma exact pe principiile mele!

Sunt unele lucruri in viata care nu se fac si cam atat! Am facut o greseala asta vara care nu o sa mai repet pentru ca I know better than that! Pentru ca au avut unii oameni incredere in mine si eu i-am dezamagit!

In seara asta am realizat ce asteptari au avut si inca au oamenii de la mine...Imi pare rau ca am dezamagit,IMI PARE RAU ca m-am DEZAMAGIT!

NU pot sa vorbesc, sa dau detalii exacte despre asta pe blog pentru ca e mult prea personal si pentru ca nu vreau!

Dar totusi ... unde este partea aia din mine pe care o iubea toata lumea!De ce am pierdut-o!Am fost alfel intotdeauna dar am facut greseli! Care nu le-am constinentizat pe deplin pe moment care le simt acum!

Nu pot decat sa dau explicatii si sa lamuresc situatia ....pentru ca oamenii care au fost afectati pana la urma nu au avut nicio vina si meritau altceva decat injuaturi si vorbe urate!NU pot face nimic decat cand o sa lamuresc problema cu Ionut!

MA simt oribil pentru ca s'a inteles exact ce nu a fost! Faptul ca din cauza mea cineva a avut o reactie a manie este adevarat dar cauza nu este cea care s-a inteles!
NU imi pare rau si nu o sa-mi cer scuze pentru faptele altora doar ca imi pare rau ca s-a intamplat asa si mi-e rusine de persoanele afectate!E greu sa mai dai ochii cu o persoana dupa sa ceva! Asta nu-mi ramane decat sa imi recastig ce-am pierdut

Am primit o educatie, pazesc anumite valori in viata.... si cu toate astea am facut niste greseli urate! Si asta n-o sa se mai intample ....

Merit sa mii se bata obrazul ....dar pentru exact cu totul alte motive!
Imi pare rau doar ca imi dau seama cum ma vedeau unele persoane asta e cel mai dureros pentru ca imaginea pe care o aveam in ochii lor este de fapt imaginea mea reala!
Fiecare face gresei sper doar sa pot intr-o zi sa beau un suc cu prietenul meu fara sa mai fie suparat si sa fie sigur ca eu am avut si am foarte mult de invatat de la el ca nu numai ca il respect foarte mult dar il am paote ca un model bun in viata!

Asta e sper sa ma ajute Dumenzeu sa demonstrez exac ce sunt! Si anume exact persoana care eram vazuta nu de mult! :)

Comentarii

Postări populare