Just another good day for since!

Mi-e somn!Ma doare un genunchi si ceafa! As vrea sa dorm da' sunt tare nehotarata ...parca as mai sta la birou un pic, doar un pic! Am ascultat iar piesa aia de la Timpuri Noi cu Tata .... si mi-am adus aminte cum m-a invatat Ionut si prietenul lui cel mai bun Paul ....sa merg pe bicicleta! era un pegas galben cu vopseaua sarita!
Mi-aduc aminte ca pe vremea aia curtea scolii parea mult mai mare era mai misto cand eram io mica .... eu chiar am avut o copilarie demna de mine! Frate eu nu ii inteleg pe oamenii astia care se schimba! ca eu tot copila am ramas!Si nu inteleg de ce o fi gresit in asta .... am tendinta sa cred ca e ceva jeanant sa ramai copil! Mie chiar mi-a zis o persoana : Te iubesc! Asa tampita, nebuna si copila cum esti, eu te iubesc!

Bine nu in sensul idiot...ca nu poti sa te comporti ca un copil tembel ...dar totusi eu si la 22 de ani inca rad ,tip ca nebuna nu prea imi pasa mie de lume .... in fine!

As mai scrie ceva frumos da mi-e lene .... Hai ca ma duc la tv incepe Jon $ Kate PLUS 8! ....

Comentarii

Suflet naiv a spus…
I miss my pegas :D
Stefan a spus…
niciodata sa nu-ti mai fie lene pentru a scrie ceva frumos... astea sunt stari de gratie si te viziteaza rar...
Cristina a spus…
ce vremuri cand puteam sa zic ca mi-e lene sa scriu....acuma nush cum sa-mi fac timp de asta ...:((

Postări populare