Pentru Iulian !

"


Stiu este o comparatie foarte, foarte tampita ...si stiu poate n-ar fi trebuit sa fac asemenea comparatii! Eu am ramas la fel de surprinsa ... In prima poza sunt eu cu o fosta[actuala/viitoare nu stiu mereu o sa ramana pe undeva] mare dragoste mea ...e o poza facuta undeva la inceputul lunii iunie 2009 .... iar urmatoarea este o poza facuta cu tata,in septembrie 2008!

[later edit] De remarcat privirea mea draguta din ambele poze .... tocmai asta a fost marea surpiza si pt mine :D!

Chiar daca s-au intamplat multe, chiar daca nu prea conteaza,chiar daca nu a fost sa fie ...I still look up for the guy! Si o sa-l pretuiesc toata viata ..Iar in ceea ce-l priveste pe tata e cam aceesi poveste ...
Acesti doi oameni care se aseamana foarte mult dar cu care am avut niste meciuri mari ....pe de alta parte doi oameni la care inca tin enorm!

Tata e tata ... nu intru in detalii .... a facut multe bune! Dar din pacate au ramas si ceva cicatrici pe urma lui!

Iar Iulian ... vechiul meu prieten ... eu mereu am zis ca in viata trebuie sa ai cel putin un prieten ca el , o veche poveste,o veche dragoste ca el!


Trebuie sa recunosc ca daca nu venea ziua de 1 Februarie 2010 si apoi daca nu primeam o veste trista in seara asta .... nu mai rascoleam si ramaneau fotografiile undeva printr-un sertaras al mintii mele.... prafuite si neatinse!

Dar trecand peste tot si toate .... imi pare tare rau ca in seara asta nu am fost langa prietenul meu Iulian, sa-l pot imbratisa .... si sa-i pot zice ca poate o sa fie bine!Chiar daca viata s-a schimbat....

Cuvintetele astea sunt atat de sarace cand se intampla asa ceva ... suntem neputinciosi si mici!Degeaba ne credem mari zmei ca fara ai nostrii cei dragi suntem degaba!

Un gand pentru seara asta : fiecare suntem fetita sau baietelul cuiva:)!
Piesa este in memoria tatalui prietenului meu drag, Iuli!

Comentarii

Anonim a spus…
[Impresionant!Parca sufletul tau a devenit penita de scris...]
woman.......you look hot....fuck him......barbati ca mustele este :)
Cu drag,
Andra

P.S.Sunt mandra de tine....poate apuc sa imi fac timp si sa ne vedem prin Bucuresti
Cristina a spus…
auileu nu ma mai ameninta atata ca eu chiar o sa te cred dup'aia :))
da andra si eu vreau intalnire si cu tine si cu muffaneza ... ca nu se mai poate :))

Postări populare