...planuri!

Mai multe persoane de-alungul vietii mele mi'au spus ca ar trebuii sa scriu o carte despre viata mea! Daca as face asta ma intreb cum ar arata capitolele ei, ma gandesc ca ar fi ceva asemanator ca in filmul ala The Pursuit of Happyness ....de o gramada de ori m-am gandit la chestia asta:), de o gramada de ori am gasit denumirea perfecta pentru unul din capitolele vietii mele!

Aparent fiecare om crede ca m-a citit in 3 secunde, ca ma pot denumii si eticheta intr-un fel sau altul! APARENT .... doar!

Numai eu,mama si cativa prieteni stiu cu adevarat cum a fost viata mea pana acum!Eu si Dumnezeu stim exact ce-am facut,cum am facut,ce-am fost,ce-am iubit,pe cine am respecatat,urat,vorbit de raua,adorat,dorit,pierdut,avut...

Si adevarul e ca eu chiar am avut o viata tumultuoasa nici trista nici fericita ...traita in etape!Cert este ca daca mi-am dorit ceva am obtinut dar cu greu pe dealta parte in alte portiuni nu cred ca pot spune ca am obtinut...mai exista si abateri MARI dela regula!

Figuri importante care au facut parte din viata mea nu au inteles exact ce vroiam eu de la ei si ce vroiam eu sa le ofer.Sunt constienta ca in viata mai trebuie sa si dai ca sa primesti....

Odata candva o sa scriu cate ceva despre viata mea pentru ca am ce povestii ....din pacate cred ca si cartea care daca o sa iasa pe undeva o sa aiba succes pentru ca vietiile astea zbuciumate si tumultuoase prind la public!

Eu recunosc,sunt un copil, mai am de invatat si de trait si de-aia am zis ca ODATA CANDVA o sa fac si asta! Asa cum o sa reusesc sa fac actorie un alt mare vis de-al meu!Copil esti si la 7 ani si la 23 :)!
De scris poezii m-am apucat de mult ... si opere artistice am inceput sa fac de la varste fargede :)Sunt o adevarata artista :)ce sa mai ...deci ar fi pacat sa nu devin o artista completa! NU?

Lasand gluma la oparte abia astept sa fac asta cred ca o sa ma apuc din timp, sa scriu pe parcurs sa nu uit din chestii!
De exemplu asta vara cat am stat in vama trebuia sa scriu zilnic a fost o etapa tare faina care trebuiau notate pas cu pas!
In fine pe langa astea toate ....numar zilele! Vine ziua mea, 4 Martie, cea mai frumoasa zi din an! :) Pup nasuri!

Comentarii

Postări populare