2010 ....

Anul trecut am avut un post lung pentru 2009 .... am facut o gramada de lucruri,am avut perpetii ,am trait la maximum, 2009 a fost un an zbuciumat si plin un an notabil as spune ...numai ca in anul acela eram singura!



Anul trecut nu ma laud cu peripetii de povestit nepotilor .....nu am avut aventuri nu mi-am mai trait viata intr-un mod apetisant rebel si nebun! NUMAI ca dragi citiori de care sunt convinsa ca nu existati...

Anul trecut in primavara l-am cunoscut pe Victor ....top that 2009 !

Sa zicem ca e un post LA MU RI TOR .... ma implineste ....e al meu si il iubesc nu prea am nevoie de viata traita intr-un ritm alarmantdaca sunt singura!Iar el este singurul eveniment notabil....
Ce mai confunda omul tanar si prost cateodata lucrurile...... nu stiam ca viata in ritm alaramant se poate tarii ...si in liniste!
Anul 2010 m-a gasit deja pronita la drum .... drumul meu .... ala bun rau cum o fii nu ma interesa ...si nici acum nu am intereseaza idea este ca este drumul meu! Cu toate ca 2009 a fost plin nebunesc si frumos ..... de-a lungul istoriei 2009 va palii mereu in fata lui 2010 pt ca.... in anul asta care tocmai a trecut am cunosuct un om care poate fii dragostea vietii mele......
stiu stiu o sa te iei de mine o,o sa-mi zici ca de ce am indoieli ar trebuii sa stiu ca tu esti dragoastea mea fara sa am indoilei .... dar nu pot decat sa-ti zic ca,un lucuru atat de important care atunci cand este zis produce senzatia aia de piele de gaina si un fior rece pe sira spianrii cred ca e bine!


Ce sa spun ....e un post in care trag linie si rememorez un an cu bune si rele ....
IN 2010 .... te-am cunoscut pe tine! Si da esti monumental si memorabil in viata mea ....
LA REVEDERE 2010!:)

Comentarii

Postări populare