Manifest?

Astazi cam gri, nu stiu frate cum ar terbuii sa fac sa iasa!nu sh cum trebuia sa fac probabil trebuia sa invat mai mult, multi zic ca o facultate facuta cum trebuie nu te-ajuta mare lucuru in viata doar ca treci prin exeprienta unei facultati, unii dau lovitura si sunt atri dintr-o fcaultate dintr-o tara devenitade mana a doua ajung la Berkeley,Yale,Harvard etc .... astea's povestile de succes!

In afara de prietenul meu si familia mea nu prea am vazut un umar sprijinitor pana acum, familia te-ajuta cum vrea ea de'obicei deci pana la urma in afara de mine si Victor nu prea ramane nimeni sa lupte! Fiecare alegere conteaza,mai devreme sau mai tarziu tot dai cu capu de-o decizie proasta luata sau din contra te bucuri! E de cacao ca pleci de-acasa cu niste idealuri si vezi luema intr-un fel, da societatea asta minuata face din noi roboti cel putin noi astia care suntem denumiti CARNEA de TUN ...

Eu nu vreau sa fiu carne de tun, eu vreau sa fiu desteapta in viata da' pe cuvant daca stiu daca am reusit deact in rare ori.
Da mai degraba regeret ce am facut decat ce nu am facut...am invata ca adevaratul regret este
atunci cand propozitia incepe cu :Daca as fi facut ....

"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." -Mark Twain

Ce spun eu e ca dreptatea ta pentru ti-o faci tu , aici nu ma refer neaparat ca trebuie sa calci pe morminte dar inseamna ca trebuies alupti tu ,pentru tine, ca daca nu o faci tu nu o sa o faca nimeni!

Comentarii

Postări populare