O nota discordanta pe blog!



Nu stie nimeni de ce ai rezistat pana azi
Stii ca vine o zi cand din nou ai sa cazi
Dar ai ca mine Dar ai ca mine...
Ingerii cu tine Ingerii cu tine...

Asa in apararea mea ... :) Nu servesc genu' asta de muzica prea mult pentru ca am alte placeri in domeniu muzcii! Am invat sa ascult muzica mult mai de calitate dar asta nu inseamna ca piesele astea nu au un mesaj sau calitate! Uneori mii se pare exagerat stilul prezentat dar fiecare face ce vrea in si cu viata sa.... deci nu dezbat asta! Cum am zis si in postul a fost doar o perioada ...scurta in care am cochetat cu ideea de hip hop!

Da' piesa asta e misto doar pentru ca are versuri bune, seamana cu o stare de spirit care se potriveste ....nu neaparat cu cea de azi .... dar seamana! Chiar daca acum e bine trebuie sa fii constient ca poate "vine o zi cand din nou ai sa cazi".....dar chiar si atunci stii"ca ai ca mine... Ingerii cu tine"

Eu cred in echilibru ala al universului ... un fel de dai si primesti :) .... Anywayz cred ca e misto piesa si cred ca m'am explicat mai mult sau mai putin pentru ca face Victor misto de mine ca vbesc ca un "baietas de cartier" uneori .... si mereu rade de mine!
Pup nasuri!

Comentarii

Postări populare