Look into my eyes - you will see ...What you mean to me

Ce inseamna pentru tine viata ?
Ce inseamna pentru tine libertatea ?
Ce inseamna pentru tine marea si nisipul ?
Ce inseamna pentru tine alunita de pe obrazul lui drept, de care te-ai indragostit din prima si din cauza careia ai zis odata : Da, vino si ia-ma la 9 ...stau in Rahova!

Ce inseamna pentru tine gandul ca ai pentru cine sa-ti faci griji si are cine sa-ti poarta de grija ?
Ce inseamna ca asociezi toata perioada asta cu un fruct bun manacat, cu o felie de pepene rosie mancata vara .... cu o melodie de la Vama Veche!


CU :SA-ncerc sa ma-ascunde de iubire .... Dar... sa nu te mai , sa nuu te maiiii pooott uitaaaaaa!

Si ca in VST .... m-am trezit de-atat ori langa un barbat frumos si miroasea a flori ....si eu ii sopteam "Vrei un ceai?" ...chiar daca el nu -mi spune "Te iubesc" imi arata asta , cuvintele astea sunt uneori titanice pentru un om si sunt greu de folosit ... si trebuie folosite cu cap! Cu toate astea eu am spus eu prima data asta , a fost un BOOOM ..mi-a scapat pur si simplu din gura fara sa imi dau seama! Si dupa ce am zis mi-am ascuns privirea in pieptul lui ....

Ce inseamna sa-ti zica cineva la 3 dimineata in timp ce te tine in brate pentru ca tu ai febra mare...tu vrei sa te dezvelesti si el te inveleste la loc zicand : ca dupa'aia urlii si zici ca esti cobza ....invelita stai :)! Dupa care te srange in brate ... si vegheaza incontinurare pentru tine ...sa-ti fie bine!


Ce INSEAMNA SA VREI SA AJUNGI ACASA MAI REPEDE ...sa stati impreuna!

INSEAMNA TOT!

Comentarii

Postări populare