.....a truce and a long aspected ending!

Astazi am sters o poveste cu totul din minte ... avand un zambet curat si frumos pe chip! A fost provocat demeresul respectivsi asta pentru ca a devenit mult prea important Victor sa mai risc ...si cand zic risc ....zic doar ca nu vreau sa mai dau prilejul sa fiu deranjata de nimeni... sau mai ales de cel pe care l-am sters! Eu sunt foarte sigura pe mine si stiu pe cine vreau ...si cum vreau sa fie!

MAMA mereu zicea SA AI CE-TI DORESTI ...si SA-TI DORESTII CEEA CE AI !!! Mai ales dupa ce a divortat ....[ma doare prea putin de ce-ar credea tata cand ar citii asta] IAR EU AM CEEA CE-MI DORESC ...:)

Importanta e fericirea mea ... si a lui! Mai are foarte putin Victor si devine UN NOU EL ... si la mine EL inseamna extraordinar de multe! El este ...the one ... alesul ... cel pe care'l privesc cu cei frumosi ochi .... El este cel careeee cum sa zic ..sau cum ar zice englezul ...I worship the ground he walks on ....

Intr-un cuvant m-am speriat rau tare aseara si m-am prins cum sta treaba ...e rau fara El ... a fost o mica mostra fara el! S-a intamplat doar a nu adormim ca de obicei in unu bratele celulilalt....ORIBIL!
Truce .... e pentru mine ...am facut pace cu mine si mi-am pus pe hartie singura ce este mai important!
Si endingul era faptuit de mult de pe 13 Martie ....a inceput pe 4 Martie ... si s-a defintivat pe 13 dar azi ....azi am fost mandra de mine!


P.s. Iarta-ma puiule pentru ca aseara am confundat urat treburile! Dar crede-ma ca nu te-as mintii niciodata!

Comentarii

Postări populare