Ok! Bun, eu stiu ca am o fata de copil! Stiu ca la 23 de ani lumea imi da 19 la infatisare si 15 ca mod de exprimare ...dar[MEREU TREBUIE SA EXISTE UN DAR]... BUT COME ONNNNNNNNNN...
Stiu toata lumea asteapta cu interes momentul in care eu o sa ma maturizez si o sa ma fac mare si o sa ma transform in una din femeile acelea mirobolant de frumoase foarte eleganta, stilata si diplomata dar pana atunci ... It's plane old me! Si pazea ca mai sunt si indragostita .....
The point is ... eu sunt din cate ma inteleg eu pe mien un malgam de sentimente ... si o combinatie de mai multe feluri .... mereu am avut o viata palpitanta, uimitor acum am un baiat calm si linistit ....care aaaa da ma calmeaza [aviz amatorilor imi clameaza eruptiile nervoase si vijeliile furtunoase sa nu va ganditi la prostii, ok?]
ASTA nu inseaman ca eu nu pot fii serioasa .... de ce crede lumea asta! Aveti o problema prieteni ...nu vorba de faptu ca eu sunt ignoranta la sfaturi si superficiala ci voi nu m-ati vazut decat maimutarindu-ma! Chiar daca o dau usor inspre gluma serios ....eu chiar pot sa fi serioasa .... numai cand trebuie , adevarat ,numai ca la mine momentele alea sunt foarte rare:)... Imi pare rau ..dar nici acum nu ma consider o mare dezamagire!Ba chiar ma mandresc cu mine am o problema cu asta in ultima vreme ca unii tind sa creada ca am devenit narcisista[bine sunt si narcisista da asta e alta problema] este adevarat faptu ca o sa incerc sa-mi potolesc din iesirile nebuen poate chair pe alocuri terbiliste si asta de dragul CELOR DRAGI.... cei care ii numesc eu dragi au devenit aproape peste noapte dragi dar nici asta nu mai conteaza!
Pffff da bine stiu ca zice luema c a ma complic ei uite bine recunosc ...ma complic! But what would life be without a litle spiceup....? HUH?

Comentarii

Postări populare