Post LA MU RI TOR!


Sa va explic .... ca poate nu intelege lumea !

De aproape o luna de zile sunt impreuna cu el Victor Iorga... de cateva zile bune toti prietenii imi urla in cap ca sunt preocupata numai de el! Citez : s-au obisnuit ca oamenii cand se combina sa fie blocati...etc etc!

Acum este evident eu imi iubesc prietenii ...si familia dar deocamdata am timp numai de el!Macar o perioada scurta pana ma satur de starea de dragoste bagata in vene! Da, auziti bine bag in vena frate.... Si e atat de bine si stiu ca e periculos poti devenii dependent chiar de toata treaba asta ... dar nu conteaza riscul
Ieri am fost un pachet de nervi pentru ca toata lumea mi-a reprosat ca numa de ALA am timp ... siii ce ? Care-i problema ...AI EM HEPI! Bucurati-va pentru mine si gurita mica ca eu tot va iubesc pe toti!

Comentarii

Postări populare