Pentru sufletul meu flamand!!!!

In seara asta am invatat si eu in sfarsit ce zicea chirila in piesa aia dragostea.... cred ca nu am vorbit doar asa sa vorbesc cand ti-am spus ce ti-am spus!

Cred ca ceea ce avem noi e foarte puternic ... si nu-mi vine sa cred ca te-am gasit si esti al meu si ca suntem numai noi.....si mai mergem si maine la mare !

Pentru cei care au renuntat la ideea de dragoste traita pe deplin ....nu renuntati si zambiti incontinuare .... si sperati! Si eu am facut asta ....am crezut ca in viata asta este necesar doar sa crezi destul d emult in iubire iar te rasplateste venind ....si pierzandu'se in tine si tu in ea!

TE IUBESC SI NU VREAU SA TE PIERD ...multumesc pentru ultimele 50 de zile din viata mea !Care au fost pur si simplu DE VIS!:D

Multumesc din suflet marelui domn si marelui om cu cel mai frumos suflet pe care l-am putut gasii....Multumesc Victor Iorga! :)

Ps As mai scrie un roman despre tot ..dar ma grabesc ca vii de la baie !!!!!!!!!1

Comentarii

Postări populare