Am descoperit ca viata e facuta din bucati,tocmai am trecut printr-o bucata de viata mai tampita,mai nasoala,mai aiurea ...

Da' am mai descoperit si ca viata e frumoasa,defapt iar am descoperit asta, pentru ca o stiam!

Numai ca am descoperit si altceva frica ....Mi-e foarte frica cred ca defapt asta e un nou pas spre maturizare ,ininte nu mi-era frica de nimic,bine inainte obisnuiam sa zbor si sa visez,bine ca exista dragostea de orice fel sa ne(ma) mai salveze ....ca o gura de aer proaspat!

Pe 5 am prima restanta .... si dupa ce dau examenele asta o sa scap! Si pana pe 15 trebuie sa ma duc sa ma inscriu la facultate!Psihologie ... daca stiu ce fac, nu!Daca am un plan oarecum...oricum m-am simtit cam singura si probabil de-aia am o senzatie de esec care e inutila ca osa fac tot ce-mi sta in putinta sa-mi fie bine ....
Nu mai conteaza nimic .... doar safac sa-mi fie bine si atat!
SO :
1 RESTANTE
2 CAMIN SAU GAZDA PRIN BUC
3 FACULTATE
4 JOB
It's a plan ...

Comentarii

Postări populare