Viata ne obliga sa ne maturizam iar noi cand auzim asta ne caram ....
Daca ar fii sa numar de cate ori am avut parte de cate-o dezamagire sau pana daca as fii avut 100 de mii de dezamagire acuma as fi fost un om bogat....
Cred ca Dumnezeu Iubeste foarte mult oamenii eu daca as fii tatal a 5 miliarde de copchii nemultumiti care tot timpu dau gresi si se cearta intre ei si fac numa prostii[o sa fiu eleganta si nu osa zic ca i'as calca pe cap pe toti] doar nu i'as lasa in oras dupa 8....

Eu cred ca oamenii sunt niste prosti si pierd pe drum ceea ce este important pt ei si se cred mari si tari si destepti de mama focului cad defapt toti suntem niste copii pierduti in spatiu ...Da poti sa zbori sa ai un suflet frumos sa faci lucurui frumoase da atunci cand te crezi prea zmeu si te apuci sa faci lucruri de capu tau cand te crezi mare si tare atunci iti cade caramida in cap....

Stiti ceva, mie nu-mi place sa fiu mare si tare si sa am ca tel in viata o casa masina si bani ...recunosc ca sunt vitale in viata unui om da depinde cum faci sa le ai ...la ce renunti pt asta si ce compromisuri faci!

Eu inca mai cred in oameni si capabilitatea lor de-a face sau de'a creea FRUMOSUL...

FRumosul= in aceceptiunea mea frumos inseamna sa iubesti un tip chiar daca e bou tu il imprumuti de bani il scoti din cacat si el se face ca ploua cand tre sa ti dea inapoi ...si te mai si tiganesti tu cu el si el cu tine...

Sa accepti ca mama ta trece printr-o perioada de cacat si ca nu crede cand spune ca nu-i pasa de tine ...sa tii minte doar amintirile bune nu cele rele

Sa treci peste faptu ca tatal tau cu toate ca el e autoru a jumatate din problemele create nu este pedepsit pt ceea ce facut ci tu esti .... mai mult sau mai putin asa se intampla ...

Sa accepti ca lumea eimperfecta si tocmai de-aia iti place si e frumoasa dar cateodata te intrebi cum naiba se-aduna atatia cretini in jur care reusesc sa iti de-a peste cap viata ....

LIsta e lunga si poate sa continue

Comentarii

Postări populare